Zbog izgradnje stambenog kompleksa smanjen je kapacitet parkirališta kod Crkve Gospe Maslinske, što vijećnik Akcije mladih Ante Rubeša vidi kao pogodovanje investitoru kojeg je na sjednici Gradskog vijeća prikazao katastarskim snimkama.
– Radi se o zadarskoj Mamutici. Tu je jedino svetiše koje okuplja preko 3000 župljana. Međutim, Odjel za prostorno uređenje i graditeljstvo dozvolio je izgradnju stambene zgrade uz par promjena koje su uvelike pogodovale investitoru i na neki način devastirale ovaj prelijepi predio našeg grada. Članak 100. Zakona o cestama kaže da nerazvrstanu cestu čine sve prometne površine, uključujući i parkiralište, te da jedinica lokalne samouprave treba zaštititi javnu površinu. Zbog čega se na čestici, kao na javno dobro u općoj uporabi i neotuđivo vlasništvo nije uknjižio Grad Zadar, kada je prema snimkama iz katastra isto predstavljalo nerazvrstanu cestu, odnosno parkiralište? Nisam pravnik, ali mislim da je članak 100. jasan. Na temelju koje odluke se izmjestila trasa ceste? Tu se nalazi preko 200 obiteljskih kuća koje već 30 godina nemaju kanalizaciju, a pogađate, kanalizacija za ovu zgradu od 96 stanova došla je u jedan dan. Suvlasništvo na ovom području je pola Grad Zadar, pola Lignum kao investitor. Zašto Grad nije zaštitio svoje vlasništvo, već je dozvolio da se prošire gabariti zgrade?!, pitao je Rubeša resornog pročelnika Darka Kasapa.
No, odgovorio mu je gradonačelnik Branko Dukić ističući kako je on osobno razgovorao s investitorima.
– Taj dio se treba prometno riješiti. Radi se dokumentacija za cestu iznad groblja. Svjesni smo da će tamo promet biti pojačan i na tome se intenzivno radi. Kada sam s vlasnikom pričao o tome zašto je tako, rekao mi je da je crkvi bilo ponuđeno da kupi taj teren, ali nisu iskazali interes za to. No ne ulazim u to tko je i kako kriv. Jedna prilika je propuštena i nadamo se da takve prilike više nećemo propuštati i da ćemo na svaku nepravilnost, zajedno s vama, moći utjecati, rekao je Dukić.
Dodao je kako na praznim česticama neće biti ništa što nije u službi naroda.
– Ja sam te nešto sasvim drugo pitao. Ništa me nisi razumio. Govorim o parkingu koji je brojao 100, a nakon vaše rekonstrukcije i suradnje s investitorom na njemu će ostati 40 mjesta. Zašto se Grad nije upisao, a upisuje se svugdi? Gdje će 96 stanova s autima krenuti prema gradu – prema groblju ili misliš da će se meni spustiti u kvart?! To je koridor na kojem se ne mogu izbjeći auto i bicikla. Ovo je urbanocid, koji se više nikad ne smije dozvoliti, istaknuo je Rubeša.