Od početka srpnja grad Zadar bilježi 17.310 turističkih dolazaka uz 96.000 noćenja ili 51% u odnosu na prošlu rekordnu turističku godinu. Ukupno je grad od početka godine posjetilo 60.000 gostiju sa 247.000 noćenja. Najbrojniji su gosti iz Njemačke, Hrvatske, Austrije, Slovenije, Poljske i Češke, izvijestili su danas iz TZ Zadra.

Osjetno je kako uz goste koji odsjedaju u hotelima, apartmanima i kampovima nedostaju cruiserski gosti i prolazne autobusne grupe, koje su činile velik dio svakodnevnog ljetnog šušura uz veliki udio u prometu, trgovini, ugostiteljstvu i ostalim komplementarnim djelatnostima, prijevozu i agencijskim uslugama. Zračni promet je također u osjetljivoj fazi oporavka sa svim znakovima da bi do početka posezone mogao jače zaživjeti.

Sve mediteranske, ali i svjetske turističke zemlje su se nakon relativnog popuštanja epidemioloških mjera maksimalno otvorile prema turističkom businessu, prvenstveno putem promocije na najvažnijim kanalima i tržištima, stvorivši tako izrazito kompetitivno okruženje. Posljedično su se značajno uvećale i same cijene oglašavanja. Takav trend prati, a u nekim segmentima i nameće Glavni ured Hrvatske turističke zajednice sa snažnim kampanjama.

U koordinaciji s nacionalnom kampanjom pravodobno je reagirao županijski ured TZ-a, odradivši snažnu online kampanju na pet nama najvažnijih srednjoeuropskih tržišta od početka lipnja. Na regionalnu kampanju sad se nastavljaju aktivnosti Turističke zajednice grada Zadra, koja će u sljedećih mjesec dana promovirati grad u Austriji, Sloveniji i Poljskoj, nama u ovom trenutku tri najzanimljivija emitivna tržišta.

Aktivirana su dva glavna kanala koji imaju veliku vidljivost i doseg na važnim tržištima. Takozvani „native oglasi" ili članci i vizuali o Zadru na premium portalima dodatno su optimizirani tako da se prikazuju skupinama i osobama koje pokazuju interes za skorim bookingom ili putovanjem na odmor. Drugi važan kanal su društvene mreže Facebook i Instagram, na kojima se također intenzivno „gađaju" ciljane skupine koje iskazuju zanimanje za skora putovanja, godišnje odmore, Hrvatsku, sunce i more ili koje su izrazile zanimanje za prethodne kampanje HTZ-a i TZ Županije. Na ovaj način se sadržajno i vremenski konkretiziraju nacionalne i regionalne kampanje kako bi dodatno zainteresirale korisnike s odabranih tržišta i potaknule ih na odluku o rezervaciji smještaja.

Shodno delikatnoj situaciji, kreativno-komunikacijska strategija promovira Zadar kao poželjnu city destinaciju koja gostu nudi mogućnost odmora u mirnom okruženju i bez gužvi. Uza sve infrastrukturne pogodnosti koje naš grad pruža, gosti zaista imaju mogućnost iskusiti jedinstvene prirodne ljepote i povijesno naslijeđe nadohvat ruke. Koriste se fotografije, video uradci i članci koji jasnim porukama daju uvid u aktivnosti i iskustva koja gosta čekaju jednom kad posjeti odredište.