Na Skupštini Turističke zajednice Zadarske županije usvojeno je Izvješće Nadzornog odbora o obavljenom nadzoru za nad poslovanjem Turističke zajednice Zadarske županije za razdoblje siječanj-rujan 2019., kao i Izvješće o izvršenju Programa rada od siječnja do rujna 2019. Članovima Skupštine predočene su informacije o ostvarenom turističkom prometu u razdoblju od siječnja do rujna 2019. godine u Zadarskoj županiji.
– Zadovoljni smo s prvih devet mjeseci, u kojima smo imali 1,9 milijuna dolazaka i 14,5 milijuna noćenja. Zaokružilo se sad već na preko 2 milijuna dolazaka i 15 milijuna noćenja, od čega je najviše bilo u domaćinstvima, odnosno obiteljskom smjeptaju. Drago nam je da su i hoteli ostvarili rast s 1,27 milijuna noćenja. Uz određene minuse u prvom dijelu godine, nautika je ljetos skočila sa 10 posto više dolazaka nego prošle godine, izvijestila je direktorica TZ Zadarske županije Kadija.
Prihodi TZ su na odnosu na plan povećali, budući da je od boravišne pristojbe prikupljeno 6,3 milijuna kuna, a ukupni prihod bio je 9,8 milijuna kuna.
– Imamo velika očekivanja od ruralnog turizma i nove Turističke zajednice Ravnih kotara. Turističke zajednice su nam bitne jer konkretna osoba na terenu, koja poznaje prostor, daje najbolji feedback i informacije o stanju na terenu, rekla je Kadija.
Najavila je promociju u serijalu Nautical Channela, daljnju promociju brenda “Say Yes!” te programa poticanja kvalitete u obiteljskom smještaju “Welcome”. Za 2020. digitalne kampanje će s provesti na tržištima Poljske i Češke, gdje će ih se podsjetiti na Zadarsku županiju kao privlačnu destinaciju za odmor.
Strateški projekti su odnosi s avioprijevoznicim,a gdje se surađuje s više aviokampanja. Ove godine putem Ryanaira, Eurowingsa i Easyjeta zadarski oglasi krasili su nekoliko aviona. Nakon prezentacije je usvojen program rada Turističke zajednice Zadarske županije s financijskim planom za iduću, 2020. godinu.