Radovi na obnovi državnih cesta, koji su u Zadru počeli u rujnu 2017. s ugovorenim rokom završetka od 12 mjeseci, mogli bi možda biti gotovi tek krajem 2019. godine. Hrvatske ceste kao investor u studenom 2016. Izabrali su Sarađen za izvođače radova od 32 milijuna kuna bez PDV-a, a lani su ugovorili dodatne radove u vrijednosti od 2.509.535,15 kuna, također bez poreza. S tim iznosom plaćeni su dodatni radovi na Liburnskoj obali i Obali kralja Tomislava – brački kamen umjesto asfalta na nogostupima, ugradnja separatora za oborinsku odvodnju te promjena kolničke konstrukcije zbog prilagođavanja stanju na terenu. To je jedan od odgovora kojeg smo dobili od Hrvatskih cesta na naš upit.
Posredstvom glasnogovornice u HC, Tamare Pajić potvrđeno nam je kako će biti popravaka koje su najavili iz gradske uprave na najužarenijoj prometnici – Ulici Nikole Šubića Zrinskoj koja je proširena na četiri trake uz nedopustivo uzak nogostup – ispod širine od 1.5 metar propisane Prostornim planom Grada Zadra.
U slučaju Ulice N. Š. Zrinskog, cesta je došla do ispod prozora Odjela za ginekologiju. Od investitora je u pet minuta prije podne zatraženo da se izradi zaštitni zid od buke te da se proširi nogostup tako što će se stupovi javne rasvjete pomaknuti u bolnički krug. “Popravci” se odnose se na nedovršene radove u Ulici Nikole Šubića Zrinskog a izvodit će se istovremeno s radovima na Ravnicama i u Ulici Ante Starčevića te će se završiti do 31.05.2019. godine, službena je informacija iz Hrvatskih cesta. Na Ravnicama se gradi raskrižje na kojem će semaforima regulirati dvije trake iz Ulice Marka Marulića, dvije iz Ulice Dmitra Zvonimira i četiri iz Ul. Nikole Šubića Zrinskog.
I sve to zbog toga što više od 10 godina planiranog ulaz na Ravnice na kojima bi se jednog dana trebala izgraditi javna garaža. Tako je zamišljeno neobaveznom studijom po anketnom natječaju provedenom u vrijeme gradonačelnika Živka Kolege. Tada je izgrađen i rotor na Ravnicama, prvi u Gradu. Bilo je to pionirsko rješenje tako da su neki predlagali na rotor staviti semafor, a drugi da se izgradi još jedan rotor na spoju Ulice Dmitra Zvonimira i Ulice B. Peričića koja vodi uz bolnicu.
Prema planu Hrvatskih cesta i želji Grada Zadra, radovi u Ulici F. Tuđmana (koja nije državna) od A. Starčevića do Puta Murvice mogu se izvoditi tek nakon uklanjanja dizalice koja je postavljena zbog gradnje stambene zgrade. Tad dio ceste se širi u prostor nekadašnje tvornice kruha, navodi se u informaciji iz Hrvatskoh cesti. Predviđamo da bi radovi na cesti mogli započeti nakon završetka glavne turističke sezone, najavili su investitori. U nastavku projekta širenja te glavne gradske transverzale, palicu i investiciju trebao bi preuzeti Grad Zadar – 2020. godine.