ZADAR - Gradonačelnik Branko Dukić želio bi, kako je najavio riješiti problem dostave u Pješačkoj zoni Poluotoka, već za iduću sezonu ali tek će u veljači biti završena studija s ponuđenim rješenjem i mjerama.

Doznalo se to na današnjem kolegiju Gradonačelnika na kojem je pročelnik Šime Erlić informirao javnost da za 208 tisuća kuna (plaća se iz EU projekata), od polovice lipnja tu studiju radi renomirana talijanska konzalting tvrtka Memex. - Oni su već napravili rješenja na desetak gradova Europe, imaju iskustva s EU urbanim projektima. Svaki grad traži specifično rješenje i određene mjere, kao što su kamere i stupići na ulazima u pješačku zonu. Izrađivači studije prvo rade analizu, tipa koliko vozila uđe na koji od sedam ulaza, gdje izlaze, koliko se zadržavaju, naveo je pročelnik Erlić.
Hoće li se u toj analizi naći i  ROTO, čiji kamioni ulaze i izlazi kad god hoće.

Gradonačelnik Dukić izrazio je uvjerenje kako bi za prvu, makar trebali staviti stupići.
Međutim, na osnovu te analize, prvo bi trebalo izmjeniti odluka o dostavi na Poluotoku.

Dostava u Zadru nije dobro riješena, pa osim vožnje kamiona po Poluotoku legalno i ilegalno, imamo uništenje kamenih ploča, ugrožene pješake, plinove koji ulaze u pijate s hranom na ljetnim terasama, itd. U projektu traženja rješenja uključeni su Odjel za EU fondove i kao nadležni Odjel za komunalne poslove. Gradske vlasti su godinama izbjegavali rješenje tog komunalnog problema, a zaštita zadarskih bedema od strane UNESCO-a, pri čemu Poluotok postaje kontaktna tzv. buffer zona, posljednja je prilika i povod da Zadar ne ostane bez urbaniteta.