Uoči Valentinova 2016., Ninu je Maximilien Lejeun, direktor organizacije EBD, dao odobrenje za korištenje službenog logotipa romantične destinacije Europe
Da je Nin romantični gradić zbog svojeg zemljopisnog položaja dosada su potvrdili mnogi. Pješčana laguna u kojoj se Nin smjestio oblikovala je povijesni poluotok, danas otočić, gdje se nalazi starogradska jezgra s ostatcima i svjedočanstvima civilizacije tijekom tri tisuće godina trajanja Nina. Upravo je taj atraktivan prostor često bio kulisa brojnim manifestacijama, a posjetitelji mu često dodjeljuju pridjev romantični.
Nin je poznat kao jedan od najstarijih gradova na Mediteranu i prva prijestolnica Hrvata, a marketinški je već turističkoj publici prepoznatljiv kao najstariji hrvatski kraljevski grad, “hrvatski Betlehem”, EDEN – europska destinacija izvrsnosti 2010., a od protekle godine započelo je brendiranje Nina kao najromantičnije destinacije Europe. Kako je došlo do toga? Od veljače 2015. Nin s ponosom nosi titulu najromantičnije destinacije Europe dodijeljene od europske organizacije EBD „European best destinations” i od tada se nalazi između 48 odabranih. Uoči praznika Valentinova 2016. od Maximiliena Lejeune, direktora organizacije EBD primljeno je u Ninu odobrenje za korištenje službenog loga romantične destinacije Europe.
Emil Ćurko gradonačelnik Grada Nina ujedno i predsjednik Turističke zajednice Grada Nina rekao je: “Upravo primljeni službeni logotip koristiti će i Grad Nin i Turistička zajednica Grada Nina i poduzeće Nin turizam u svim svojim promidžbenim alatima u cilju privlačenja što većeg broja turista u najstariji hrvatski kraljevski grad, a posebno onih koje privlače romantične destinacije.”
Marija Dejanović, direktorica Turističke zajednice Grada Nina rekla je: “Raduje me dobivanje službenog loga “Nin – najromantičnija destinacija Europe” kojeg ćemo upotrijebiti u svim našim marketinškim “off i on-line” aktivnostima te ćemo nastaviti sa započetim brendiranjem Nina kao najromantičnijeg mjesta Europe koji svaki turista mora bar jednom u svom životu posjetiti.”
Inače Europska organizacija EBD „European best destinations” provodi istraživanja tržišta te istraživanja socijalnih mreža, organizira izbor najboljih odredišta u Europi na godišnjoj razini te se bavi promidžbom europskog turizma. Pored najboljih i najromantičnijih destinacija s EBD organizacijom kroz njihov Internet portal možete imati pri ruci informacije o najboljim plažama, najboljim ljetnim glazbenim festivalima, najboljim skijalištima, najboljim Božićnim sajmovima, najboljim skrivenim draguljima i ponajboljim turističkim idejama Europe. Njihov Internet portal preporuča da bez obzira želite li učiniti kratki posjet ili duži boravak, iskusite bogatstvo i ljepotu Europe kroz više od 350 lokacija koji pripadaju tzv. kremi europskog turizma.
Inače spomenuta europska organizacija, kako je navedeno na godišnjoj razini, također provodi izbor za najbolju europsku destinaciju, a podsjetimo da je predstavnik Hrvatske, naš Zadar, ove godine potukao konkurenciju.