ZADAR- Projekt ugradnje kolektorske mreže i izgradnje crpnih stanica na Poluotoku ušao je, kako se to moglo i očekivati, u jedan labirint – arheoloških nalaza i još uvijek prisutnog trajektnog prometa, da bi izvođači radova, tvrtka Vodoinstalacija došli u fazu gotovo nemogućeg obavljanja posla.
Rok još nije upitan, ali su promjene nužne, doznajemo u Vodoinstalaciji.
Zbog toga što će trajekti iseliti tek u ožujku, prometno gradilište moguće je riješiti s pokretnim semaforima. Ali kako zaobići arheološke nalaze na Liburnskoj obali? Neslužbeno doznajemo kako se radi o ostacima bedema i lančanih vrata.
Izvođači radova za sada su ih preskočili, pa su s radovima došli do samog Mosta i idu prema mjestu gradnje druge crpne stanice, kod autobusne stanice TŠC-a. Međutim, kako izvesti crpnu stanicu, projektiranu u trajektnoj luci, na povijesnom mjestu kojeg treba tek istražiti?
Postoji lokacija, gdje je prvotno bila predviđena lokacija za crpnu stanicu, na parkiralištu nekadašnjeg Zaraušeka. Međutim, još nije postignut dogovor po kojem bi Hidroprojekt iz Zagreba, dobio projektni zadatak od investitora da izmjeni taj dio projekta, što bi značilo izmjene i građevinske dozvole.
Radovi na Poluotoku počeli su u studenom prošle godine, a trebali bi se završiti krajem svibnja. Zbog arheoloških nalaza na prekretnici su nove organizacije posla, ali i upitnog plana kojim bi se došlo do ispunjenja ugovorenog roka.
Na prošlotjednom sastanku dogovoreno je kako će se stvoriti uvjeti za arheološka istraživanja. Arheološki nadzor na trasi gradilišta vodi dr. Ivo Fadić.