Zračna luka Zadar sama je sa svog računa pokrila troškove od 10-tak milijuna kuna za udruženo oglašavanja ovogodišnje sezone letova Ryanaira u očekivanju da partneri tog projekta plate svoj udio obaveze prema potpisanim ugovorima u sjedištu Zadarske županije.
Direktorica Zračne luke Irena Ćosić u utorak se sastala s novom direktoricom Županijske turističke zajednice i zbog problematične situacije s plaćanjem tražile su pomoć župana Stipe Zrilića i gradonačelnika Božidara Kalmete.
Iako su se dvije nove direktorice raspravljale teškoća oko naplate tog iznosa od svih onih koji su u kolovozu potpisali ugovor za to, prema odgovorima koje je portal 057 info dobio od direktorice Ćosić, ispada kako to i nije tako problematična tema.
Zračna luka sa svog računa uplaćivala je Ryanairu mjesečne akontacije od 189 000 eura za razdoblje od travnja do studenog i sada se čeka da im se novac vrati. Hoće li takva posudba ugroziti poslovanje Zračne luke Zadar?. Neće, tvrdi direktorica Ćosić, ustvrdivši kako će Zračna luka Zadar 2014. godinu završiti s dobiti, a financijsko izvješće za 2014 godine se mora se napraviti do kraja prvog kvartala 2015.
Do tada bi Gradovi, općine, turističke zajednice pa na kraju i Hrvatska turistička zajednica trebali uplatiti svoj udio za reklamu na službenim stranicama Ryanaira. Ali kako oni ne plaćaju, za Zadarski list direktorica Zračne luke priznala kako je situacija toliko teška da su obratili županu Stipi Zriliću i gradonačelniku Božidaru Kalmeti, kako bi oni animirali potpisnike ugovora da plate.
Zračna luka Zadar u ime i za račun Turističke zajednice Zadarske županije od travnja do listopada plaća mjesečne obroke za promidžbu s računima koje prima od AMS (marketinška agencija Ryanaira) tako da je za 2014 godine sva promidžba plaćena unaprijed i sad slijedi plaćanje lokalnih supotpisnika da bi na kraju svoj udio platio i Glavni ured HTZ-a, ustvrdila je direktorica zadarskog aerodroma..
Podatke tko plaća a tko ne plaća dakle ima Županijska TZ, dodala je Ćosić.
.
Slijede razgovori na lokalnom nivo u Županiji i Gradu kako bi se uključilo što više subjekata kako bi se pokrio iznos promidžbe za 2015 godinu, koji će biti otprilike u nivou ovogodišnjeg iznosa, najavila je Irena Čosić izražavajući uvjerenje da će se u konačnici postići konsenzus i da projekt ide dalje.
– Nema potrebe obrazlagati je li nam potreban ili nije Ryanair? To je projekt koji donosi rezultate ali i traži plaćanje kao što to uostalom traže i druge avio kompanije samo što kod nas Ryanair čini 2/3 prometa pa je taj iznos puno izraženiji, zaključila je direktorica Zračne luka Zadar.
– Znam da je situacija krajnje ozbiljna. Radimo svakodnevno na tome da se te obveze ispune. Idući tjedna ćemo i mi izvršiti našu obavezu. Projekt ide dalje. Trebamo iznaći bolji model kako bi se iznjedrili 2015. godina, kazala je direktorica Kadija i navela da je do sada uplaćeno 3.7 milijuna kuna. .
– Nadam se da shvaćaju svoju odgovornost u tom procesu. Kada se dokaže uplata partnera na lokalnoj razini tada HTZ plaća svoj udio dio, kao i iznos od 1.2 milijuna kuna za PDV koji se očekuje od krovne turističke organizacije.
Udio HTZ-a nije bio 50 posto od onoga što su plaćali prethodnih godina, istaknula je direktorica Čosić koja to tumači. nedostatkom novaca na državnom nivou.
Ali to nema veze s blagajnom HTZ-a koji je uveo nove model prema kojma se sufinanciraju programi poticanja novih destinacija.
Do kada će Zadar za Ryanair čiji avioni lete od 2008. godine za Zemunik i tamo im je baza, biti nova destinacija koju trebaju reklamirati svojim putnicima? Na to nitko ne daje odgovor.
Zračna luka Zadar sama je sa svog računa pokrila troškove od 10-tak milijuna kuna za udruženo oglašavanja ovogodišnje sezone letova Ryanaira u očekivanju da partneri tog projekta plate svoj udio obaveze prema potpisanim ugovorima u sjedištu Zadarske županije.
Direktorica Zračne luke Irena Ćosić u utorak se sastala s novom direktoricom Županijske turističke zajednice i zbog problematične situacije s plaćanjem tražile su pomoć župana Stipe Zrilića i gradonačelnika Božidara Kalmete.
Iako su se dvije nove direktorice raspravljale teškoća oko naplate tog iznosa od svih onih koji su u kolovozu potpisali ugovor za to, prema odgovorima koje je portal 057 info dobio od direktorice Ćosić, ispada kako to i nije tako problematična tema.
Zračna luka sa svog računa uplaćivala je Ryanairu mjesečne akontacije od 189 000 eura za razdoblje od travnja do studenog i sada se čeka da im se novac vrati. Hoće li takva posudba ugroziti poslovanje Zračne luke Zadar?. Neće, tvrdi direktorica Ćosić, ustvrdivši kako će Zračna luka Zadar 2014. godinu završiti s dobiti, a financijsko izvješće za 2014 godine se mora se napraviti do kraja prvog kvartala 2015.
Do tada bi Gradovi, općine, turističke zajednice pa na kraju i Hrvatska turistička zajednica trebali uplatiti svoj udio za reklamu na službenim stranicama Ryanaira. Ali kako oni ne plaćaju, za Zadarski list direktorica Zračne luke priznala kako je situacija toliko teška da su obratili županu Stipi Zriliću i gradonačelniku Božidaru Kalmeti, kako bi oni animirali potpisnike ugovora da plate.
Zračna luka Zadar u ime i za račun Turističke zajednice Zadarske županije od travnja do listopada plaća mjesečne obroke za promidžbu s računima koje prima od AMS (marketinška agencija Ryanaira) tako da je za 2014 godine sva promidžba plaćena unaprijed i sad slijedi plaćanje lokalnih supotpisnika da bi na kraju svoj udio platio i Glavni ured HTZ-a, ustvrdila je direktorica zadarskog aerodroma..
Podatke tko plaća a tko ne plaća dakle ima Županijska TZ, dodala je Ćosić.
.
Slijede razgovori na lokalnom nivo u Županiji i Gradu kako bi se uključilo što više subjekata kako bi se pokrio iznos promidžbe za 2015 godinu, koji će biti otprilike u nivou ovogodišnjeg iznosa, najavila je Irena Čosić izražavajući uvjerenje da će se u konačnici postići konsenzus i da projekt ide dalje.
– Nema potrebe obrazlagati je li nam potreban ili nije Ryanair? To je projekt koji donosi rezultate ali i traži plaćanje kao što to uostalom traže i druge avio kompanije samo što kod nas Ryanair čini 2/3 prometa pa je taj iznos puno izraženiji, zaključila je direktorica Zračne luka Zadar.
– Znam da je situacija krajnje ozbiljna. Radimo svakodnevno na tome da se te obveze ispune. Idući tjedna ćemo i mi izvršiti našu obavezu. Projekt ide dalje. Trebamo iznaći bolji model kako bi se iznjedrili 2015. godina, kazala je direktorica Kadija i navela da je do sada uplaćeno 3.7 milijuna kuna. .
– Nadam se da shvaćaju svoju odgovornost u tom procesu. Kada se dokaže uplata partnera na lokalnoj razini tada HTZ plaća svoj udio dio, kao i iznos od 1.2 milijuna kuna za PDV koji se očekuje od krovne turističke organizacije.
Udio HTZ-a nije bio 50 posto od onoga što su plaćali prethodnih godina, istaknula je direktorica Čosić koja to tumači. nedostatkom novaca na državnom nivou.
Ali to nema veze s blagajnom HTZ-a koji je uveo nove model prema kojma se sufinanciraju programi poticanja novih destinacija.
Do kada će Zadar za Ryanair čiji avioni lete od 2008. godine za Zemunik i tamo im je baza, biti nova destinacija koju trebaju reklamirati svojim putnicima? Na to nitko ne daje odgovor.