Planovi Lučke uprave Zadar da se trajektni promet 1. srpnja premjesti u novu luku Gaženica ovisi o upravnom postupku i pripremama za izgradnju privremenog terminala. Proizlazi to iz odgovora i pojašnjenja Emila Bilića, ravnatelja Lučke uprave. Nakon prošlotjednog skupa Otočkog sabora na kojem rok od 1. srpnja nije dovođen u pitanju, napis u Slobodnoj Dalamaciji realno je ukazao da bi do toga moglo doći tek na jesen.
Operativni planovi, koje u ovom trenutku koristi Lučka uprava Zadar u
terminskom dijelu predviđaju puštanje luke Gaženica u promet tijekom ljetne
sezone 2014.g,do 1.srpnja 2014.godine, ističe Bilić i dodaje kako
svi radovi na dovršetku tekućih radova, prema tom planu trebali bi biti okončani do kraja svibnja.
Nakon toga slijedi tehnički pregled građevine i postupak radi ishođenja uporabne dozvole u kojem trenutku i formalno okončavaju označeni radovi i vrši se primopredaja građevina. Jednako predstoji i upravni postupak ishođenja uporabne dozvole za privremene građevine u funkciji terminala, naveo je u svom pisanom očitovanju ravnatelj Bilić.
Lučka uprava još čeka lokacijsku dozvolu koju treba dobiti od Ministarstva graditeljstva. Nakon te, mora se čekati i ishođenja građevinske dozvole da bi se raspisao međunarodni natječaj, jer se i tih 10-tak milijuna kuna, koliko se predviđa da će stajati privremeno rješenje, financira iz kredita banke koja prati projekt Gaženice. Taj natječaj je po svojoj prirodi dug proces, pa ako se još netko požali na ishod. Nakon toga bi se postavila montažna putnička zgrada na dvije etaže, ukupne površine od 850 metara četvornih.
I tako će korak po korak preseljenje trajektnog prometa sasvim sigurno dočekati jesen, jer u pet mjeseci sve to napraviti, bila bi znanstvena fantastika koju usporavaju i međunarodni standardi. Da ne bi bilo da birokracija samo kod nas caruje.