Glasnogovornik Ryanaira, Stephen McNamara, otkrio je medijima koje mjere štednje je uveo zbog poskupljenja goriva. Rastuće cijene goriva zadaju nevolje prijevoznicima, a posebno Ryanairu, koji je poznat po svojim niskim cijenama letova. Kreativni načini štednje uključuju i zamolbu zaposlenicima da pripaze na kilažu, piše Daily Telegraph. Osim toga, odlučili su smanjiti veličini magazina s A4 na A5 format te stavljati manje leda u pića putnika.
“Režemo troškove gdje god je moguće, a promjene uključuju i smanjenje težine zaposlenika. Razmišljali smo i o uklanjanju naslona za ruke, no odlučeno je da je to nemoguće. Zaposlenice smo motivirali da paze na težinu s obećanjem da će se u tom slučaju pojaviti na Ryanairovom kalendaru”, izjavio je McNamara. Što se štednje na magazinima tiče, odlučili su ih tiskati u manjem formatu te ih ponuditi u sklopu menija. Smatra se da će se na taj način uštedjeti do 400 tisuća funti koje su se trošile za tiskanje Ryanairovog magazina.
Kreativne mjere uključuju i manje leda u čašama putnike. Tijekom godina, Ryanair je privlačio pažnju medija zbog ideja o smanjenju troškova. Tako su se dosjetili ponuditi i stajaća mjesta u avionu, no kako se to protivilo svim pravilnicima, ideja je odbijena. Osim toga, imali su i ideju da avionom upravlja sam jedan pilot, a u slučaju nesreće u avionu bi uvijek bila i jedna stjuardesa koja bi bila obučena za slijetanje. I taj prijedlog za štednju je propao jer nije u skladu s međunarodnim propisima. Ryanair je uveo naplatu korištenja WC-a u avionima te su time dobili više prostora za sjedala. Također, time motiviraju putnike da odu na WC prije uzlijetanja, čime se dodatno smanjuje kilaža na letu.