Na tekst o putnicima koji su 12 sati bili "zatočeni" na trajektu jer "Bartol Kašić" u petak zbog bure nije uspio pristati na Istu i Olibu, reagirao je Antun Aljinović, zapovjednik trajekta "Bartol Kašić".

Aljinovića su zasmetale priče Išćana o njegovu (ne)znanju i (ne)poznavanju mora i vjetra, koji tvrdi da na Ist i Olib nije pristao isključivo zbog okranske bure, vodeći računa prije svega o sigurnosti putnika, posade i broda.

U išćansku uvalu Kosirača Aljinović kaže da je pokušao pristati pet puta u dolasku, no zbog okranske bure koja je puhala jednostavno nije mogao.

- Na Ist je putovalo četvero, a na Olib šestero putnika. Kako nismo mogli pristati na Olibu i Istu, troje putnika za Olib iskrcalo se na Premudi. Ostalih sedmero vratilo se u Zadar. Vraćene su im karte, nakon što ni na odlasku nismo uspjeli pristati na Olib i Ist, govori Aljinović, demantirajući navode da nitko od članova posade "Bartola Kašića" nije razgovarao s putnicima za Ist i Olib.

Aljinović žali što on osobno nije mogao putnicima vratiti karte te im pojasniti da se na Ist i Olib nije moglo pristati zbog više sile, u ovom slučaju orkanske bure. Umjesto njega to je učinio vođa palube. U takvim incidentnim, opasnim situacijama zapovjednik broda, kako pojašnjava Aljinović, jednostavno nema vremena za "spuštanje" među putnike i razgovor s njima o razlozima koji onemogućavaju pristajanje trajekta. Aljinović bi volio da postoji takva mogućnost, no, nažalost, u situaciji više sile to je, kako kaže, neizvedivo.

- Ljudima smo vratili karte, dakle, popričali smo s njima. Neke smo ponudili i hranom i pićem, mada naša firma, Jadrolinija, nije predvidjela novac za takve situacije, iako vjerujem da bi takav trošak odobrio voditelj. Jedino u slučaju krivnje posade broda prilikom incidentnih situacija Jadrolinija je dužna snositi trošak za hranu i piće putnika. Sada to nije bio slučaj, puhala je okranska bura, što je viša sila, kaže Aljinović, koji od 1994. godine plovi na Jadroliniji, a posljednjih deset godina je na dužnosti zapovjednika broda.