Kreće kampanja "Sad reci, ili zauvijek šuti" kojom se mladi grada Zadra obavještavaju o donošenju Gradskog programa djelovanja za mlade i mogućnostima sudjelovanja u njegovu kreiranju.
U sklopu kampanje u petak i subotu 30. i 31. ožujka na Narodnom trgu bit će postavljen info štand, i to u petak od 11 do 13 i od 16 do 20 sati, te u subotu tijekom jutra, najavili su članovi inicijativnog odbora koji su kampanju i predstavili u Gradskoj knjižnici – Nikola Turčinov (Forum mladih SDP-a), Davor Fadić (Z.V.U.K), Tihana Lazović (srednjoškolski list "Spektar") i Igor Margan (Studentski zbor).
Gradski program za mlade namijenjen je svima u dobi od 15 do 29 godina, a upravo ta populacija danas čini četvrtinu stanovništva Zadra, istaknuto je tijekom predstavljanja kampanje.
Cilj kampanje je informirati sve zainteresirane kako bi se aktivno uključili u determiniranje prioriteta programa i sudjelovali u njegovu nastajanju. Informirati se, ali i dati svoje prijedloge i mišljenja zainteresirani mogu na internet forumu www.gpdm-zd.info/forum ili e-mail [email protected], te ih ubaciti u sandučić u Gradskoj knjižnici. Mladi će biti pozvani i ispuniti anketu na internetu, ali i onu koju će aktivisti inicijativnog odbora sastavljenog od predstavnika pet mladeških organizacija političkih stranaka (SDP, HDZ, HSLS, HSP, DC) i dvanaest udruga i inicijativa provoditi na gradskim ulicama.
Sredstva za kampanju osigurana su iz državnog proračuna u ukupnom iznosu nešto većem od 40.000 kuna, no kako je oko 30.000 kuna već potrošeno na anketu koju je proveo dr. Zlatko Miliša, za provođenje kampanje ostalo je 10.000 kuna.
Aktivitu smo preventivno probali, a obećano je kako će građanima na raspolaganju biti i na info šandu u petak i subotu.
Kreće kampanja "Sad reci, ili zauvijek šuti" kojom se mladi grada Zadra obavještavaju o donošenju Gradskog programa djelovanja za mlade i mogućnostima sudjelovanja u njegovu kreiranju.
U sklopu kampanje u petak i subotu 30. i 31. ožujka na Narodnom trgu bit će postavljen info štand, i to u petak od 11 do 13 i od 16 do 20 sati, te u subotu tijekom jutra, najavili su članovi inicijativnog odbora koji su kampanju i predstavili u Gradskoj knjižnici – Nikola Turčinov (Forum mladih SDP-a), Davor Fadić (Z.V.U.K), Tihana Lazović (srednjoškolski list "Spektar") i Igor Margan (Studentski zbor).
Gradski program za mlade namijenjen je svima u dobi od 15 do 29 godina, a upravo ta populacija danas čini četvrtinu stanovništva Zadra, istaknuto je tijekom predstavljanja kampanje.
Cilj kampanje je informirati sve zainteresirane kako bi se aktivno uključili u determiniranje prioriteta programa i sudjelovali u njegovu nastajanju. Informirati se, ali i dati svoje prijedloge i mišljenja zainteresirani mogu na internet forumu www.gpdm-zd.info/forum ili e-mail [email protected], te ih ubaciti u sandučić u Gradskoj knjižnici. Mladi će biti pozvani i ispuniti anketu na internetu, ali i onu koju će aktivisti inicijativnog odbora sastavljenog od predstavnika pet mladeških organizacija političkih stranaka (SDP, HDZ, HSLS, HSP, DC) i dvanaest udruga i inicijativa provoditi na gradskim ulicama.
Sredstva za kampanju osigurana su iz državnog proračuna u ukupnom iznosu nešto većem od 40.000 kuna, no kako je oko 30.000 kuna već potrošeno na anketu koju je proveo dr. Zlatko Miliša, za provođenje kampanje ostalo je 10.000 kuna.
Aktivitu smo preventivno probali, a obećano je kako će građanima na raspolaganju biti i na info šandu u petak i subotu.