koji su kampanju i predstavili u Gradskoj knjižnici - Nikola Turčinov (Forum mladih SDP-a), Davor Fadić (Z.V.U.K), Tihana Lazović (srednjoškolski list "Spektar") i Igor Margan (Studentski zbor).
Gradski program za mlade namijenjen je svima u dobi od 15 do 29 godina, a upravo ta populacija danas čini četvrtinu stanovništva Zadra, istaknuto je tijekom predstavljanja kampanje.

Cilj kampanje je informirati sve zainteresirane kako bi se aktivno uključili u determiniranje prioriteta programa i sudjelovali u njegovu nastajanju. Informirati se, ali i dati svoje prijedloge i mišljenja zainteresirani mogu na internet forumu www.gpdm-zd.info/forum ili e-mail [email protected], te ih ubaciti u sandučić u Gradskoj knjižnici. Mladi će biti pozvani i ispuniti anketu na internetu, ali i onu koju će aktivisti inicijativnog odbora sastavljenog od predstavnika pet mladeških organizacija političkih stranaka (SDP, HDZ, HSLS, HSP, DC) i dvanaest udruga i inicijativa provoditi na gradskim ulicama.

Sredstva za kampanju osigurana su iz državnog proračuna u ukupnom iznosu nešto većem od 40.000 kuna, no kako je oko 30.000 kuna već potrošeno na anketu koju je proveo dr. Zlatko Miliša, za provođenje kampanje ostalo je 10.000 kuna.