ZADAR- Zadar je sjedište dvije brodarske kompanije koje su sidrište života Grada više od 60 godina kao i zalog pomorske budućnosti ne samo Zadra već i Hrvatske. Tankerska plovidba i njezina tvrtka kćer Tankerska Next Generation (TNG) isključivo posluju na turbulentnom svjetskom tržištu s kojim se uspješno nose direktori i menadžment tih dviju tvrtki.
Mario Pavić, predsjednik Uprava Tankerske plovidbe na našu zamolbu dao je poslovnu ocjenu prošle i najavu 2019. godine:
- Sad već završena 2018. godina bila je izazovna za Tankersku plovidbu. Godinu je obilježilo loše tankersko tržište u prvoj polovici godine, prodaja udjela u brodogradilištu Viktor Lenac, te prodaja dva starija bulk carriera - brodova Nin i Molat.
Nadamo se da će sam kraj godine preokrenuti rezultat koji je bio negativan za prva tri kvartala u 2018. Iako ima znakova oporavka tržišta, u prognozama i planovima smo uvijek umjereni i oprezni., napisao nam je Pavić.
Direktor TNG John Karavanić u kratkom telefonskom razgovoru potvrdio nam je da je iza njih, na tržištu prijevoza naftnih derivata bila godina „uzburkanog mora". - Bila je to teška godina iako smo sva tri kvartala pozitivno poslovali. Priželjkujemo  pozitivan poslovni rezultat u 2018. godini. Mi smo dobro pozicionirani i pokriveni s ugovorima prijevoza i pozitivno gledamo na 2019. godinu, kazao nam je Karavanić s dozom opreza kojeg u pomorstvu nikad nije dosta.
U poslovnim planovima koji omogućuju stabilno poslovanje, jedino čega nema je kupnja novog ili polovnog broda za flotu TNG. Brodari nisu odustali ali su oprezniji kod  investicija u novogradnje koje svima nama smanjuje konkurentnost s obzirom na veći priliv slobodnog brodskog prostor u sektoru uz postojeće novije i specijalizirane brodove koji su već na moru, kazao nam je direktor Karavanić.