U Rijeci je održana svečanost krštenja i primopredaje novoizgrađenog Jadrolinijinog ro-ro putničkog broda „Brač”, drugog trajekta u seriji od četiri ista naručena od Jadrolinije u brodogradilištu Uljanik. Čast da bude kuma novom Jadrolinijinom trajektu pripala je hrvatskoj paraolimpijki Ani Sršen čime Jadrolinija nastavlja s projektom četiri priznate hrvatske sportašice kao prve dame odnosno kume četiriju novogradnji. „Velika mi je čast biti kuma Jadrolinijinom brodu „Brač”. Posebno mi je drago što će „Brač”, na početku svoje plovidbe, povezivati dva otoka i time doprinijeti njihovom razvoju te omogućiti bolji život otočnom stanovništvu. Ono što bih posebno htjela istaknuti, i ovom prilikom se zahvaliti, su posade Jadrolinije, koji osim redovnih linija, obavljaju izvanredna putovanja i u svakom trenutku, a posebno onda kada je najpotrebnije, služe otočnom stanovništvu. Brode dajem ti ime „Brač”, želim ti dugu plovidbu, i mirno more tebi i posadi”, naglasila je Ana Sršen prilikom obraćanja uzvanicima.
MT „Brač” prve će putnike prevesti na liniji Valbiska – Merag pod zapovjedništvom Ladislava Miculinića. Kapacitet broda je 616 putnika te 145 osobnih vozila, s klimatizirani salonom kapaciteta 322 putnika. 50. brod u bijeloj floti Jadrolinije opremljen je hidrauličnim rampama za ukrcaj i iskrcaj vozila, a namijenjen je prijevozu putnika i vozila na lokalnim trajektnim linijama.
Svečanosti održanoj u salonu novog trajekta, uz brojne uzvanike, nazočili su i pomoćnik Ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Igor Butorac, predsjednik Uprave Jadrolinije Alan Klanac, direktor Uljanik brodogradilišta d.d. Silvan Kranjc, gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, zamjenica Župana Primorsko-goranske županije Marina Medarić te uvaženi predstavnici lokalne zajednice.
Bilješka za urednika:
M/T „Brač”: dužina preko svega: 99,80 m | širina: 17,50 m | gaz: 2,40 m | snaga motora: 4 x 442 kW | brzina: 12,5 čvorova | kapacitet: 616 putnika i 145 osobnih vozila | broj putnika u salonu: 322 | ekonomski i ekološki benefiti: veliki kapacitet broda uz vrlo nisku potrošnju goriva (gorivo bez sumpora) | maksimalni standardi sigurnosti: kompletan elektronski nadzor svih sustava na brodu; telemetrija; autopilot omogućava optimalno kretanje broda; video nadzor | prilagođenost osobama s invaliditetom: pristupne rampe za prevladavanje fizičkih prepreka i posebne sanitarije na glavnoj palubi | garaža ispod glavne palube: u odnosu na brodove s pomičnim palubicama korištene na ranijim gradnjama, garaža ispod glavne palube, kapaciteta 40-ak vozila, omogućuje brži ukrcaj i iskrcaj što logistički povećava učinkovitost broda.