Stotinu milijuna kuna koštalo je proširenje Istarske obale te parterno uređenje tog dijela rive zajedno s instalacijom Pozdrav Suncu, da bi taj prostor danas izgledao nimalo reprezentativno.

Od kada je završen drugi dio projekta od 50 milijuna kuna s kojim su se zadarski političari busali u prsa, nikada nitko iz Grada Zadra nije uložio ni kune u sanaciju a a održavaju se tek zelene površine.

To je dio grada nad kojim je najveći pritisak turističkog prometa, ali u pripremi turističke sezone koja je svake godine "copy paste" Odjela za komunalne djelatnosti, nikome nije palo da se taj javni prostor uredi. Ni pod cijenu opasnosti koja prijeti prolaznicima iz ovih otvora nad kojima su propale i nestale rešetke.

Uzalud su građani godinama upozoravali na oštećenu podnu rasvjetu koja se pretvorila u rupe sa smećem. To je lučko područje još uvijek ograđeno, mada su pale sve granice, jer se time valjda žele ograditi od mogućnosti da se obalni pojas pretvorili u parkiralište. Lučka uprava kao ni Grad Zadar nisu prstom mrdnuli na sanaciji komunalne infrastrukture na Istarskoj obali.

S jedne strane zapuštenost a na drugoj realnost - oštećeni rubnjaci okretišta na Istarskoj obali. E tu je problem samog projekta Nikole Bašića, koji je nacrtao uski kolnički trak uz okretište kojim se sav promet trebao umjesto oko Poluotoka, vraćati na Liburnsku obalu.

Ta nemoguća ideja takvog prometnog rješenja, pretvorena je trkalište, tvrde građani iz susjedstva i upućuju na večernje i noćne kamikaze s autima i motorima. I dodaju kako su srušeni i nekad postojeći znakovi ograničenja brzine kao i znak za pješački.

Kada se tome dodaju autobusi koji dovoze kruzerske putnike a nekidan ih je, kaže naša čitateljica, bilo kao na autobusnom kolodvoru - parkirani od svjetionika do Orgulja, onda je mozaik devastacije tog skupog i dragocjenog prostora, kompletno sastavljen... O samim instalacijama Pozdravu Suncu i Morskim orguljama s klupama, već i ptice pjevaju.