Početak iznenadnih radova na postavljanju većih kanalizacijskih cijevi uz Murvičku ulicu najavljen je za 1. ožujka, a privremena regulacija prometa odvijat će se do kraja srpnja.
Za pet mjeseci mogla bi se podići nova stambena zgrada. Ali rok je očito usklađen s nositeljem radova, tvrtkom Ludwig Pfeiffer koja je ostavila traga po sporosti u izvođenju radova na aglomeraciji. Većinu radova oni zapravo ugovaraju s podizvođačima pa su tako i na gradilištu uz Murvičke angažirani strojevi i ekipa Filiusa. To je zadarska firma koja s Gradom ima ugovor na održavanju gradskih ulica, ali rade i na asfaltiranju cesta kojima je provedena kanalizacija što iz kreditne linije od 150 milijuna kuna financira Grad Zadar.
Radovi na izmjeni većeg profila cijevi za kanalizaciju, koji su trebali jutros započeti, odvijaju se na privatnom terenu uz Lidl. Vlasnik terena BMP Asset na toj parceli prema brzo usvojenom planu može izgraditi 170 stanova.

Radovi su počeli danas, 7 dana od kada je uspostavljena privremena regulacija prometa i nakon medijskog upozorenja
Murvička ulica napadnuta je povećanim prometom i stanogradnjom na dijelu gdje su nekad bili pogoni mljekare, kemijske industrije i tvornica kruha.
Gradskim vlastima desetljećima nije smetao izgled te ulice s ožiljcima rata, krpana i bez nogostupa. Ali u želji da se stvore uvjeti investitorima u stambenu gradnju, povećani kapaciteti kanalizacije na tom dijelu Murvičke, naknadno su podvedeni pod EU aglomeraciju. Koliko god iz Grada Zadra i Odvodnje uvjeravali kako su oni bili planirani, to nije istina.
Pročelnik Darko Kasap tek je prije godinu dana na Gradskom vijeću najavio kako Ulica Put Murvice zaslužuje rekonstrukciju, što će se, kazao je, i dogoditi jer tamo treba napraviti još jedan zahvat na izgradnji fekalne kanalizacije od bivše mljekare prema zgradi PU zadarske.
- Tada će Murvička doživjeti rekonstrukciju silom prilika zbog izgradnje sustava odvodnje, izjavio je Kasap prepuštajući sanaciju oštećenog kolnika svom kolegi Robertinu Dujeli. A on je također iznenada, zbog vijećničkog amandmana, organizirao posao djelomične sanacije kolnika Murvičke.
Zašto se to tako radi, građanima Zadra ostala je enigma, a na terenu se pokazalo da Grad Zadar ima svoje razloge.