jekta “Hey Parks” – suvremenih maloprodajnih parkova koji će se izgraditi diljem države, a prvi je otvoren upravo na zadarskim Žmirićima.
– Radi se o relativno novom konceptu u Hrvatskoj. Naime, retail parkovi nisu tradicionalni trgovački centri sa centralnim objektom, već svaka trgovina ima zaseban i direktan ulaz izravno s parkinga pa stoga nema više potrebe za obilaskom cijelog trgovačkog centra da bi se obavila jedna kupnja. Koncept trgovine sveden je na maksimalno jednostavan format pa nema ni onog stresa kojeg izaziva gužva u klasičnim trgovačkim centrima, istaknuo je Tino Anđić, voditelj marketinga Hey Parksa čiji slogan upravo zbog tog koncepta glasi “Parkiraj lako, kupuj samo tako!”.
Hey Park Zadar, naime, ima čak 200 parkirnih mjesta uz prodajni prostor koji se prostire na 6.400 četvornih metara, uređenih prema projektu zadarskog arhitektonskog ureda D&Z. Svoje trgovine u Hey Parku Zadar danas je otvorilo sedam poznatih brendova – Eurospin, Müller, Tedi, Pepco, Sport Vision, Farmacia i ZOO City. Iz Hey Parka stoga ističu kako njihovi kupci na jednom mjestu mogu obaviti kupnju svih najvažnijih proizvoda za kućanstvo, bilo da je riječ o namirnicama, kozmetici ili farmaceutskim proizvodima, opremi za sport i rekreaciju, ili pak hrani i opremi za kućne ljubimce. Povodom otvorenja pripremljene su akcije i popusti među kojima se ističe 10 posto na cjelokupan asortiman u Mülleru, pri kupnji iznad 100 kuna u razdoblju od 15. do 17. prosinca, te 20% popusta na sve u trgovini Sport Vision, kojih kupci mogu ostvariti do nedjelje uz predočenje Sport&Bonus kartice. Svim kupcima koji u razdoblju od danas do nedjelje, 18. prosinca, ostvare kupnju veću od 100 kuna, u jednoj ili više trgovina zbrojeno, Hey Park Zadar poklanja po jednu gratis porciju fritula.
jekta “Hey Parks” – suvremenih maloprodajnih parkova koji će se izgraditi diljem države, a prvi je otvoren upravo na zadarskim Žmirićima.
– Radi se o relativno novom konceptu u Hrvatskoj. Naime, retail parkovi nisu tradicionalni trgovački centri sa centralnim objektom, već svaka trgovina ima zaseban i direktan ulaz izravno s parkinga pa stoga nema više potrebe za obilaskom cijelog trgovačkog centra da bi se obavila jedna kupnja. Koncept trgovine sveden je na maksimalno jednostavan format pa nema ni onog stresa kojeg izaziva gužva u klasičnim trgovačkim centrima, istaknuo je Tino Anđić, voditelj marketinga Hey Parksa čiji slogan upravo zbog tog koncepta glasi “Parkiraj lako, kupuj samo tako!”.
Hey Park Zadar, naime, ima čak 200 parkirnih mjesta uz prodajni prostor koji se prostire na 6.400 četvornih metara, uređenih prema projektu zadarskog arhitektonskog ureda D&Z. Svoje trgovine u Hey Parku Zadar danas je otvorilo sedam poznatih brendova – Eurospin, Müller, Tedi, Pepco, Sport Vision, Farmacia i ZOO City. Iz Hey Parka stoga ističu kako njihovi kupci na jednom mjestu mogu obaviti kupnju svih najvažnijih proizvoda za kućanstvo, bilo da je riječ o namirnicama, kozmetici ili farmaceutskim proizvodima, opremi za sport i rekreaciju, ili pak hrani i opremi za kućne ljubimce. Povodom otvorenja pripremljene su akcije i popusti među kojima se ističe 10 posto na cjelokupan asortiman u Mülleru, pri kupnji iznad 100 kuna u razdoblju od 15. do 17. prosinca, te 20% popusta na sve u trgovini Sport Vision, kojih kupci mogu ostvariti do nedjelje uz predočenje Sport&Bonus kartice. Svim kupcima koji u razdoblju od danas do nedjelje, 18. prosinca, ostvare kupnju veću od 100 kuna, u jednoj ili više trgovina zbrojeno, Hey Park Zadar poklanja po jednu gratis porciju fritula.
Vrpcu na otvaranju prvog zadarskog retail centra danas su presjekli Željko Petković, direktor zagrebačke tvrtke BMP Asset koja je nositelj investicije, te gradonačelnik Branko Dukić koji je čestitao investitorima na izvrsno i brzo odrađenom poslu.
– Ova investicija pokazuje koliko je Zadar atraktivno tržište, a što pokazuju i svi gospodarski pokazatelji. Posebno me veseli što je ovaj kompleks donio preko 100 radnih mjesta. Ovom prilikom možemo najaviti uređenje raskrižja i novih prometnica u zapadnom dijelu grada, a koje će, vjerujem, početi sljedeće godine, poručio je Dukić poželivši svima sretne nadolazeće blagdane, a novom shopping odredištu uspjeh u radu.
A investitori već najavljuju nove investicije.
– Sljedeće godine na ovom dijelu dolazi druga faza u sklopu koje planiramo dodatne trgovine, a u tijeku su pregovori i za ugostiteljski sadržaj, kako bi se kupci nakon uspješnog shoppinga mogli odmoriti. Ta druga faza znači i otvaranje dodatnih radnih mjesta, istaknuo je voditelj marketinga Hey parksa.
Maloprodajni park Hey park Zadar bit će otvoren svakim danom, od ponedjeljaka do nedjelje, a radno vrijeme svih trgovina bit će od 8 do 21 sat, s iznimkom Eurospina koji preko tjedna i subotom radi od 7 do 22 sata.