Dodijeljene su nagrade Simply the best na ovogodišnjoj 23. Međunarodnoj poslovno-turističkoj burzi PUT održanoj u Velikoj Gorici, a koja tradicionalno okuplja djelatnike iz agencijskog poslovanja, hotelijerstva, pružatelja turističkih usluga, sustava turističkih zajednica i turističkih novinara.

Nadaleko poznata ninska manifestacija Romantični tjedan dobitnik je nagrade za kvalitetu i kreativnost manifestacije koja svojom jedinstvenošću te aktivnim i zabavnim sadržajima značajno doprinosi daljnjem pozicioniranju Nina kao jedne od najromantičnijih destinacija Europe u kategoriji: Manifestacije - zabava.

Romantični tjedan turistička zajednica organizira od 2015. godine kada je Ninu dodijeljena oznaka: European Best Romantic Destination od strane europske organizacije EBD "European Best Destinations".

Povodom dobivanja nagrade dr. sc. Marija Dejanović direktorica Turističke zajednice grada Nina je izjavila:

"Nagrada Simply the best za manifestaciju Romantični tjedan u Ninu nagrada je svima nama u Ninu, od organizatora i partnera gradskih i komunalnih službi, građana, ugostitelja, volontera, turista, ostalih sudionika, a posebno onima koji su svoje emocije pridodali razvoju manifestacije. Jako nas veseli što se prepoznaje trud, kreativnost i jedinstvenost koju razvijamo putem ove manifestacije, a što je prepoznato i nagrađeno. Nin je mala riznica bogatog naslijeđa naše povijesti, ali i riznica zajedništva jer smo samo sinergijom mogli privući nagradu. Vjerujem da će dobivena nagrada biti još veći poticaj u osnaživanju pozicioniranja grada Nina."

U sklopu Međunarodne poslovno - turističke burze PUT održana je poslovna radionica B2B na kojoj je predstavljena ponuda EDEN destinacije Nin. Za taj dio programa veliku donaciju cvijeta soli osigurala je Solana Nin koja je podijeljena sudionicima uz prospektne materijale destinacije kraljevskog nasljeđa, pri čemu su predstavnici agencija iskazali želju za buduću suradnju.
Tradicionalna godišnja nagrada Simply the best koja se dodjeljuje za kvalitetu, inventivnost i kreativnost u turizmu utemeljena je 2009. godine, a zajednički je dodjeljuju UHPA - Udruga hrvatskih putničkih agencija i Way to Croatia - specijalizirani turistički magazin.