Hrvatske autoceste pokušavaju oživjeti odmorište Marune, na kojem je goste trebala primati “Velebitska kraljica” investitora Mladena Nekića, javnosti poznatijeg kao hrvatskog kralja pršuta.
Riječ je o više od desetljeću staroj i zamršenoj priči koja je završila stečajem njegove tvrtke i milijunskim potraživanjima Hrvatske poštanske banke zbog zajmova za gradnju. Sudeći prema informacijama iz HAC-a, ta je priča završena i stvoreni su uvjeti za novog investitora. Ističu kako su ga tražili i početkom godine, no na to javno nadmetanje nije pristigla niti jedna ponuda.
Novi poziv investitorima otvoren je do 1. prosinca uz poduži naziv: “povjeravanje prava korištenja cestovnog zemljišta i nedovršenog pratećeg uslužnog objekta za dovršetak gradnje I. faze pratećeg uslužnog objekta ugostiteljsko-smještajnih sadržaja i obavljanje pratećih djelatnosti u svrhu pružanja usluga korisnicima autoceste te uklanjanje II. faze pratećeg uslužnog objekta na lokaciji odmorišta Marune, autoceste A1 Zagreb – Split – Dubrovnik, dionica: Sveti Rok – Posedarje”.
Cestovno zemljište površine 1.973,59 m2 daje se u koncesiju na 25 godina, tijekom kojih će izabrani investitor HAC-u uplaćivati 41.598,21 kuna mjesečne zakupnine. Po sklapanju ugovora počet će teći rok od godine i pol dana za dovršetak izgradnje I. faze objekta te početak obavljanja djelatnosti smještaja, trgovine i ugostiteljstva. Jedan dio objekta tako će oživjeti, no drugi će nestati.
– Dio objekta koji bi se uklanjao, odnosi se na dodatne smještajne kapacitete za koje nema interesa niti potrebe te čija izgradnja nije opravdana potražnjom korisnika autoceste. Dovršetak i održavanje navedenog djela objekta predstavljaju pretjeran i neopravdan trošak koji u konačnici nije isplativ te bi ponovno mogao dovesti do istih poslovnih problema u kakve je zapao investitor objekta te je nakon stečaja prestao postojati, navode iz HAC-a ističući kako im je cilj korisnicima ponuditi odmorište s dodatnim sadržajem, zbog čega su i objavili ponovno javno nadmetanje u potrazi za zainteresiranim stranama.