U gradskoj prijevozničkoj tvrtki Liburnija mogu odahnuti – iz drugog pokušaja dobili su suglasnost i jamstvo Gradskog vijeća za revolving kredit u iznosu od 10 milijuna kuna za očuvanje likvidnosti poslovanja.
– Od zadnje sjednice do danas obavljali smo razgovore s direktorom, djelatnicima i bankarima te nismo ustanovili anomalije koje bi upućivale na nezakonite radnje. Ovo nije nikakav dogovor s HDZ-om, već naše mišljenje koje proizlazi iz činjeničnog stanja, rekao je uime Nezavisne liste Enia Meštrovića Rino Rados nabrajajući podatke koji idu u prilog njihovom zaključku prema kojem se direktor Edvin Šimunov ipak ponaša u maniri dobrog gospodara.
Za razliku od njih SDP je ostao protiv otvaranja kreditne linije i nije se s nikim o tome u međuvremenu konzultirao jer, kako je naglasio njihov Nino Mrčela, cijelu povijest poslovanja vide u izvješćima iz proteklih 10 godina.
– Upitno je poslovanje Liburnije. Svima je jasno da kolodvor propada. Prostori ili nisu iskorišteni ili su dani u najam za nisku cijenu. Marketing im ne funkcionira, ne iskorištavaju mogućnost reklamiranja na autobusima i stanicama. Puno je načina na koji su mogli povećati prihode, ali nisu i to je problem ljudi koji vode tvrtku i vas, istaknuo je predsjednik GO SDP-a Daniel Radeta, dok je njegova stranačka kolegica Danijela Vukoša dodala kako se „i direktor i gradonačelnik skrivaju iza leđa potplaćenih radnika.”
Kada je u pitanju Liburnija, Adela Frank osjeća se kao dr. House. U svojoj dijagnozi, vezanoj za položaj radnika, utvrdila je kako nemaju pravo na topli obrok kao ni na naknadu putnih troškova jer ih voze njihovi autobusi, no taj besplatni prijevoz kreće i do 2 i pol sata prije početka radnog vremena.
– Poslovanje Uprave odvija se stihijski “iz dana u dan”, a ne planski te po principu kada ima novaca “miljenici uprave ” dobiju stimulaciju, a kada nema, oduzima se na plaći radnika, upozorila je Frank koja je za terapiju predložila mostno kreditiranje.
Inače, vozači u Liburniji zarađuju oko 5.500 tisuća kuna, dok oni u Čistoći i Odvodnji imaju za 1.500 kuna veću plaću. Kao rješenje tog problema predsjednik GV-a Marko Vučetić (nezavisni) predložio je povezivanje svih javnih usluga u jedno poduzeće s ujednačenim plaćama, dok je Ante Rubeša (Akcija mladih) najavio kako će rebalansom gradskom proračuna vozačima Liburnije osigurati bolji i doživotni, a ne svega tromjesečni kolektivni ugovor.