Traka za prioritetni javni promet, biciklistička staza na nogostupu širine jedan metar - elementi su nove prometne regulacije koji čekaju sudionike u prometu prije Uskrsa kad će ta dionica Ulice Franje Tuđmana biti otvorena za promet.

Ta prioritetna traka namijenjena je gradskom prijevozu i svim službama kao što su Hitna i Vatrogasci. Prije svakog semafora imamo proširenja i desne skretače . To je novi model kojim se radi na optimizaciji gradskog prometa, ističe Ante Ćurković, pročelnik za EU fondove i dodaje kako su mjerenja 2019. godine pokazala kako će se njime osigurati protočnost duž cijele trase.

Sve novine na tom 890 metara dugoj dionici zadarske transverzale bit će podloga za tzv. pametni promet, ITS na kojem se radi kroz EU financiranje.
Jedno je pitanje najvažnije za vozače koji se u Zadru još prilagođavaju i vožnji rotorom - mogu li voziti tom žutom trakom? Ne mogu prema Pravilniku o sigurnosti prometa, jasno je dao do znanja pročelnik Ćurković.

On se ne slaže s tezom kako se zapravo ne radi o proširenju za još dvije trake jer su one rezervirane za prioritetni promet koji na svu sreću po Hitnu i Vatrogasce nije kao u europskim gradovima, a nije ni javni prijevoz. Kako Zadrane natjerati da se voze gradskim autobusima? Za sad je to nemoguća misija. Ali je trend u korist biciklista.

I da im je još dati malo hlada i zelenila uz City Galleriju koje bi također trebalo biti standard EU financiranje. I nije nemoguće uz malo dobre volje na  pet metara širokom trotoaru na kojem su „posađena" rasvjetna tijela i iscrtana biciklistička traka. Ima mjesta i za pravi drvored kojeg nisu predvidjeli projektanti, a kojem se građani i dalje nadaju.

Ovako to izgleda u 3D projekciji Tuđmanove koja je zavarala po pitanju regulacije prometa žutom trakom