Svake godina radnici Stipčevića na istom mjestu rade isti posao - saniraju kamenu površinu koja se više sanirati ne može. Jer Poljana Plankit je parkiralište. Kamen je tamo uglavnom zdrobljen od pustih auta koji tuda prolaze. Po nalogu Komunalnog odjela radnici Stipčevića izlaze na teren i naprave cementnu fugu kojom taj kamen učvrste do idućeg pucanja tog „okova".

Takvi popravci, koje Grad plaća ugovornoj firmi po ispostavi računa,  u konkretnom obliku ne mogu se naći u planu održavanja komunalne infrastrukture za 2022. godinu.

Postoji rubrika Održavanje ostalih javnih površina, ali ona bi se trebala odnositi na one kojima ne prolaze motorizirana vozila. Takvih u povijesnoj jezgri Zadra koja je proglašena pješačkom zonu - jednostavno nema.

Dokaz tome je Kalelarga koja je u dijelu od Katedrale do Gospe od zdravlja - sramotan odraz takvog održavanja. Tamo se kamen niti ne krpa jer ga treba zamijeniti. Novo kameno popločavanje ulica, podsjećamo, posljednji put u zadarskom središtu napravljeno je za vrijeme gradonačelnika Živka Kolege.

U planu aktualne vlasti za 2022. toga i dalje nema. Za održavanja „trgova, pločnika, javnih prolaza, javnih stuba, prečaca, šetališta i ostalih javnih površina", u Planu komunalnog odjela je 3.2 milijuna kuna, koliko se namjerava potrošiti u 2022. godini. Lani za održavanje  javnih površina na kojima nema auta, u  planu bilo četiri milijuna kuna

Do kada će Zadrani hodati po kamenu kojeg svakodnevno uništavaju kamioni i ostala vozila dostave koju gradske vlasti dopuštaju i navodno reguliraju s kamerama? Policija i prometni redari dolaze tek na poziv, a pješaci nažalost mogu stradati unutar Pječaške zone od iste te dostave.

U prosincu prošle godine na Poljani pape Aleksandra na Poluotoku dogodila se prometna nesreća u kojoj je sudjelovalo dostavno vozilo, a ozlijeđena je 72-godišnja žena, zabilježili su u PU zadarskoj.