Osam godina nakon početne ideje sinoć je na Višnjiku zaplovila Udruga za očuvanje identiteta Košarkaškog kluba Zadar "Grad košarke". To nije udruga koja će biti konkurencija postojećoj Udruzi navijača Tornado, niti će biti zamjena za one koji su već zaposleni u klubu, istaknuo je na predstavljanju prvi predsjednik udruge Mario Brkić.
- Ja sam odrastao s Tornadom i danas sam u njemu, a evo s nama su potpredsjednik Tornada Dario Bailo i tajnik Vice Genda. Nismo tu niti da budemo direktori marketinga, nego da podupiremo ili budemo korektiv ako osjetimo da u klubu ne idu u pravom smjeru. U našem članstvu imamo direktora s različitim znanjima i vještinama, ako klub ne bude imao konkretna znanja u pojedinim područjima, možemo pomoći, rekao je Brkić, programer koji živi na relaciji Zadar-Beč.
Program udruge iznio je Karlo Korona koji je artikulirao i nezadovoljstvo koje je potaknulo inicijatore da baš sada konkretiziraju ideju o osnivanju, nakon što su 2013. godine zakupili domenu s ovim imenom.
- Prije osam godina nije bilo neke kritične mase za pokretanje udruge. KK Zadar se udaljio od dijela navijača, nismo više mogli mirno sjediti i čekati da netko treći dođe s idejom kako pomoći klubu. Želimo da on bude zdraviji i kvalitetniji i da napravimo korak naprijed kako bi grad i klub opet bili jedno kao nekada. Nije nam cilj biti zamjena za klupski kadar, već potpora i savjetovanje, rekao je Korona.
Glavni cilj je povećati bazu navijača, stvori nove i vratiti stare koji su se odmaknuli od kluba, istaknuo je Korona, a njih je puno, među ostalima i cijeli Tornado, koji je u bojkotu kluba zbog angažmana Pavla Marčinkovića.
- Stručno, uporno, transparentno, srcem i zadarski glavni su postulati koje klub mora slijediti. KK Zadar je veliki brend u Hrvatskoj i Europi, ni blizu ostvarenja svog marketinškog potencijala. Brojne su mogućnosti kako to unaprijediti: humanitarne i revijalne utakmice, susreti s prijateljskim europskim klubovima, utakmice na otvorenom, utakmice prve petorke protiv All star momčadi Ljetne lige... Organizirat ćemo tribine s predstavnicima kluba, koji će moći dati informacija iz prve ruke umjesto da priče kolaju po gradu, tribine s bivšim igračima. Kao mogućnost postavili smo brendiranje partnera klub, poput ugostiteljskih objekata, u kojima bi se moglo organizirano pratiti prijenose utakmica, rekao je Korona.
Glavni alat za to bit će prihod od članarina. Prikupljenim novcem, umanjenim od troškova za prostorije i marketing, klub će izravno financirati klub, ali i paziti da se klupski novac troši transparentno i kvalitetno.
Uime udruge Tornado govorio je tajnik Vice Genda, koji je ovo predstavio platformom svih kojima je klub u srcu.
- Naše metode nekada znaju biti radikalne, nekada smo opravdano ili neopravdano meta kritika, ali su naše namjere uvijek čiste- bolji, pošteniji i moderniji klub kakav zaslužujemo, rekao je Genda.
Iako je udruga predstavljena kao skup članova različitih profesija i sposobnosti "od 20 do 50 godina", bilo je i publici i nešto starijih simpatizera zadarske košarke, među kojima i neizostavni dugogodišnji vođa Tornada Boris Marin, kao i glazbenici Davor Pekota i Rikardo Perković.