"Čemu otpor prema kružnim tokovima u Zadru?", pitao je nadležne Enio Meštrović (nezavisni) prenoseći iskustvo iz Pule. Tamo, istaknuo je, usred turističke sezone nema nijednog zastoja upravo zahvaljujući rotorima.

- Mi još uvijek forsiramo semafore, a u sezoni su čepovi na cijeloj zaobilaznici, a da ne spominjem potez iz pravca Petrčana prema gradu. Kome pogodujete? Ljudi, kružni tokovi su jedino rješenje!, istaknuo je Meštrović na jučerašnjoj sjednici Gradskog vijeća.

Pročelnik Upravnog odjela za prostorno uređenje i graditeljstvo Darko Kasap odgovorio mu je kako je u posljednje četiri godine u Zadru napravljeno 5-6 rotora.

- U projektima u kojima je Grad investitor napravio se rotor gdje god se mogao geometrijski izgraditi i imovinsko-pravno riješiti. Promet ima svoju logiku, nije moguće između dva semafora napraviti kružni tok jer promet mora teći, poručio je Kasap dodajući kako će tečnost prometa riješiti kroz projekt ITS (Inteligentni prometni sustav) koji, osim rekonstrukcije Ulice Franje Tuđmana, obuhvaća ažuriranje 18 semaforiziranih raskrižja što bi u konačnici trebalo rezultirati uvođenje novih zelenih valova.