Nezadovoljna uslugom teretane jedna zadarska odvjetnica zainatila se i pokrenula sudski postupak zbog svega 300 kuna uplaćene stanarine. Nakon dvije godine sudskog postupka, Općinski sud u Zadru odbio je njezinu tužbu te joj još naložio plaćanje troškova od 625 kuna.

Odvjetnica je u tužbi navela da je s teretanom sklopila ugovor o korištenju usluga na mjesec dana, ali ga je tri dana kasnije jednostrano otkazala i zatražila povrat članarine. Razlozi koje je navela su opći uvjeti poslovanja koji imaju nepoštene odredbe, teretana ne odgovara za ozljede u svezi korištenja sprava u teretani i za osobne stvari koje se nalaze zaključane u pretincima, za koje prodaje lokot u iznosu od 20 kuna, a da pritom ne izdaje račun. Teretana bez licence prodaje proteine, nema educiranog prijavljenog osoblja, koji bi pokazali rad na spravama, u teretani se nalaze osobe koje rade kao osobni treneri ali nisu zaposlenici teretane. Teretana u Zadru nije registrirana kao podružnica u sudskom registru.

Odvjetnica je platila usluge teretane i koristila ju svega tri dana jer nije bilo educiranog osoblja, zbog čega se i ozlijedila, te nakon što se to dogodilo otkazala ugovor. Opća praksa koje inače provode teretane jest da početnicima čim se upišu, stručno rukovodstvo pokaže rukovanje sa spravama, pobrojala je svoje razloge odvjetnica.

Spis je u jednom trenutku bio i na Županijskom sudu u Splitu, koji je rješavao žalbu oko nadležnosti, a kada je ponovno vraćen na Općinski, sudac je odlučio da u sudskom postupku, pozivajući se na nepoštene odredbe, njih nije dostavila u spis, kao ni sadržaj zahtjeva za jednostrani raskid ugovora. Stoga se njezina jednostrana izjava o raskidu ugovora u osnovi odnosi na nezadovoljstvo pruženom uslugom teretane, ali kako je ona ispunila svoju obvezu iz ugovora nije joj dužna vratiti novac.