Hrvatske pošte posluju kao korporacija, uredi kao trgovine, a građani muku muče da dođu do informacije gdje im je očekivana poštanska pošiljka.

Od jedne naše sugrađanke dobili smo upit na situaciju koja ju je ponukala da se obrati za pomoć medijima. Mi smo to proslijedili u Zagreb, a zaključak je da je pošta stigla nakon osam dana.

"Naime, od 1.07.2021. posljednji put je viđena pošta u sandučićima u ulici Tomislava Ivčića. Zadnja dva dana pokušavam doći do informacije gdje se nalazi naša pošta i zašto ne dolazi.
Pošta Sinjoretovo me šalje na Relju, dolazim na Relju, no van radnog vremena službe koja je zadužena za poštare i njihove nestašluke. Tete na poštanskom pultu kažu da rade od 7 do 15 sati. No pitaju znam li da je naš poštar otišao u penziju i da poštu nosi tko stigne ?! WTH?? Dolazim danas, 08.07.2021. u 7.15 h gdje mi portir govori da ne mogu u upravu jer imaju sastanak koji se zna odužiti i dva sata, ali ne može garantirati ni da će me tad primiti. Dolazim do broja osobe koja je navodno zadužena za situacije u kojoj se nalazim. Nitko se ne javlja u periodu od 9.30 do 15h.

Ja i dalje nemam poštu, ne znam kako doći do odgovorne osobe, na centralnom broju hrvatske pošte (namjerno malim slovima)za prigovore su preuzeli prijavu protiv poštara, vjerojatno 77. toga dana jer nisam jedina kojoj je prekipjelo", napisala je naša sugrađanka.

Iz Hrvatskih pošta jučer smo odmah dobili  povratne informacije.

„Proveli smo terensku kontrolu u Ulici Tomislava Ivčića i nismo utvrdili nepravilnosti, dapače, dostava se obavlja uredno i bez poteškoća. Na rajonu kojem pripada Ulica Tomislava Ivčića radi novi poštar te informacija da nitko ne nosi poštu nije točna.

Kolege su u sklopu kontrole kontaktirali korisnicu koja im je potvrdila da joj je pošiljka koju je očekivala uručena u petak, 9. srpnja. Korisnica je također izjavila da nema primjedbi na rad novog poštara, a voditelji na terenu će u narednom razdoblju pomno pratiti dostavu pošiljaka na poštarovom rajonu", napisali su iz službe za odnose s javnošću, pozivajući korisnike da se za sve vrste upita obrate našoj Službi za korisnike pozivom na broj 072 303 304 ili putem online obrasca https://kontakt.posta.hr.
Na novinarski upit, tko je direktor Hrvatskih pošta u Zadru, nismo dobili odgovor. Nekada su to bili građanima poznate a sada su očito korporacijske osobe.