Nešto prije Božića, gradonačelnik Branko Dukić potpisao je odluku kojom se odabire splitski Vajt koji će s 42 tisuća kuna (s PDV-om to je 52.500 kuna) biti plaćen za konzultantske usluge, savjetovanje i edukaciju iz područja odnosa s javnošću za 2021. godinu.

Radi se o firmi PR- stručnjaka Jerka Trogrlića koji je, bez obzira na definiciju tog posla, bio savjetnik zadarskog gradonačelnika nakon što je nagrađen za uspješnu kampanju kojom je Dukić dobio izbore za gradonačelnika Zadra.

Iz Ureda gradonačelnika na naš upit informirali su "da suradnja s tvrtkom Vajt d.o.o. završava 31. ožujka 2021.godine. Odluku o tome hoće li Grad Zadar i u kojem obliku nastaviti suradnju s tvrtkom Vajt d.o.o. donijet će gradonačelnik nakon lokalnih izbora", najavljeno je iz istog Ureda u kojem je kampanja za izbore 16. svibnja odavno počela.

- Jerko Trogrlić bit će angažiran za kampanju za gradonačelnika Zadra, potvrdio nam je danas predsjednik GO HDZ-a, Šime Erlić.

Zadarski HDZ iduća dva mjeseca plaćat će njegove usluge, umjesto da stranački angažman bude na račun svih građana Zadra. O tome su u HDZ-ovoj gradskoj vlasti vodili itekako računa.

HDZ je i prije četiri godina angažirao Jerka Trogrlića za Dukićevu kampanju koju je on vodio pod sloganom Branko Dukić - Za Zadar svaki dan. Prije toga je Trogrlić umješno predstavio široj javnosti ginekologa Branka Dukića kao dobrog čovjeka i odličnog liječnika.

Trogrlić po izboru Dukića nastavlja raditi kao vanjski suradnik s neto naknadom od 14 tisuća kuna mjesečno.

"Angažirao sam ga jer sam politički neuk i jer želim primijeniti dobre prakse iz drugih sredina tu kod nas. Ponekad čovjek sa strane bolje vidi što se unutar tuđe kuće događa i može pomoći dobrim idejama. Njegov angažman je meni potreban i u tome ne vidim nikakav problem", opravdao se  2018. godine Dukić na prigovore da oko sebe ima dovoljno PR-ovca i bez pomoći iz Splita. Zadarski gradonačelnik je zaključio da Trogrlić manje košta porezne obveznike nego što bi koštao neki njegov krivi potez koji bi mogao donijeti bez pravog vodstva.

Naravno da se nameće pitanje što su Zadrani dobili od takve PR politike u proteklom mandatu zadarskog gradonačelnika. Sad je pitanje kakvu će novu kampanju splitski PR stručnjak osmislili za Dukića i pod kojim sloganom. Izborna kampanja službeno počinje tek 1. svibnja i s obzirom na epidemiološku situaciju, ona će se ponajviše koristiti digitalne komunikacijske kanale, doznajemo od predsjednika zadarskog HDZ-a.

To znači da neće biti okupljanja, političkih skupova, čašćenja... Potencijalni birači HDZ-a ovaj put će biti zakinuti za već tradicionalni stranački folklor na terenu.