Od 1. do 5. kolovoza LAG Bura je sudjelovanjem na sajmu Caffe Days u mjestu Kardla na otoku Hiiumaa u Estoniji završio treću etapu projekta Ruralni Okusi. To je transnacionalni projekt između LAG-a Bura i partnera iz Finske, Cipra, Estonije, Portugala i Španjolske. Projekt ima za cilj promicanje i umrežavanje lokalnih proizvođača, razmjenu znanja i širenje tržišnih potencijala.
Naše područje u Estoniji predstavljali su Sandra Babac (Šinjorina Smokva), Eugen Novaković i Bruno Marasović (U.O. Rajna).

- U sklopu projekta sudjelovali smo i na seminaru Lokalne legende i mitovi u marketingu. LAG Bura predstavio je paletu različitih proizvoda svog područja i dvije turističke zajednice. Imali smo prilike upoznati se s različitim autohtonim proizvodima projektnih partnera poput meda od ružmarina iz Portugala, džema od pasjeg trna iz Finske, slatkim delicijama iz Cipra te mnoštvom ručnih radova od drva i vune iz Estonije, navode iz LAG Bura.
Prva projektna etapa održala se u mjestu Torres Novas u Portugalu sudjelovanjem na sajmu suhog voća „Feira de Frutos Secos" 28. kolovoza 2018. godine, a druga etapa je održana u Starigradu u Paklenici na sajmu Ruralni Okusi 3. svibnja. Sljedeća projektna etapa održava se u mjestu Limassol u Cipru 19. rujna, a završna etapa projekta u mjestu Pori u Finskoj u ožujku 2020. godine. U sklopu projekta biti će izrađen kalendar Ruralnog zavičaja i razvijena medijska platforma za lakše umrežavanje proizvođača i turizma s područja dionika projekta.

Ovim projektom želimo postići maksimiziranje i poticanje na sustave kvalitete, te prepoznatljivost proizvoda sa LAG-područja. Također u cilju je postizanje robne razmjene između članova, lokalnih dionika i internacionalni plasman naših lokalnih proizvoda -ističe voditeljica LAG-a Bura, Ana Škara.