Društvene mreže i digitalne platforme postale su neizostavan aspekt svakodnevnog privatnog, ali i poslovnog svijeta. Bloger ili YouTuber danas može imati veći utjecaj od neke korporacije, a osobni brend mijenja koncepte klasičnog oglašavanja. Kako iskoristiti potencijal društvenih mreža za brendiranje sebe ili svog proizvoda bila je tema interaktivne radionice Brendaonica, održane u petak u poduzetničkom inkubatoru Inovativni Zadar.
Važnost interneta u predstavljanju prepoznali su brojni Zadrani, koji su kapacitet radionice popunili u svega 12 sati od početka prijava.
– Atmosfera je odlična, sudionici su zainteresirani. Osim koncepta brendiranja svojih proizvoda, na Brendaonici su naučili osnovne vještine, tehnike i alate za korištenje društvenih mreža, s naglaskom na Facebook i Instagram kao trenutno najjače platforme. Govorimo o važnosti blogova, kreiranju korisnog i zanimljivog sadržaja te važnosti istog za daljnju distribuciju putem medija. Iznimno je to bitan aspekt brendiranja proizvoda i usluga, ali i pojedinaca, rekla nam je Morena Milevoj, autorica i nositeljica projekta.
Brendaonica je nastala kao plod njezinog dugogodišnjeg rada u marketingu i PR-u. Važnost društvenih mreža uvidjela je prije pet godina, a danas njezin Myfashion ima više od 16 tisuća pratitelja na Facebooku. Ljubav je to, ali i potreba, naglašava Morena, dodajući kako sve što je nekad bilo offline postaje online.
Koji je prvi korak prema uspješnom predstavljanju u digitalnom svijetu?
– Na početku se moramo zapitati kako se želimo predstaviti svijetu i što je to što nas razlikuje od ostalih, naglašava Morena.
Brendaonicu je vodio i Zadranin Tomislav Pancirov, stručnjak za digitalni marketing s bogatim iskustvom rada s najvećim klijentima u regiji. Facebook je “kuler”, Instagram “sexy”, LinkedIN “akademik”, YouTube “vizionar”, a web i blog su “mozak operacije”, ove je atribute digitalnim platformama nadjenuo Pancirov, objašnjavajući razlike u korištenju i objavljivanju sadržaja na njima.
Za primjer uspješnog komuniciranja Milevoj i Pancirov su uzeli profil Elle Dvornik, jedne od najpopularnijih hrvatskih lifestyle blogerica te Chiare Ferragni, talijanske poduzetnice koja je svoje objave na Instagramu pretvorila u milijunsku zaradu i pokrenula vlastitu liniju obuće.
Kroz interaktivne vježbe Zadrani su u petak u Inovativnom Zadru kreirali prvi korak u brendiranju svog poslovanja – od vođenja restorana do izrade nakita.