Komisija želi uravnotežiti pravila koja se danas primjenjuju na tradicionalne radiotelevizijske kuće, pružatelje videousluga na zahtjev i platforme za dijeljenje videosadržaja, posebice kad je riječ o zaštiti djece.
Na temelju ocjene Direktive o audiovizualnim medijskim uslugama iz 2010. Komisija predlaže:
• Briga o djeci i zaštita od poticanja mržnje za sve građane,
• Snažniju ulogu regulatora audiovizualnih djelatnosti ,
• Jačanje europske kreativnosti,
• Veću fleksibilnost televizijama.
Internetske platforme: mogućnosti i izazovi za Europu
Internetske platforme veoma su važne za inovacije i razvoj jedinstvenog digitalnog tržišta. Revolucijom u pristupu informacijama one su bolje i učinkovitije povezale kupce i prodavače. Potrebno je na razini EU-a stvoriti uvjete za privlačenje, zadržavanje i rast inovatora za nove internetske platforme.
Komisija je osmislila ciljani pristup utemeljen na načelima radi rješavanja problema koje su prijavili sudionici u javnoj raspravi tijekom Komisijine jednogodišnje ocjene platformi (vidi pitanja i odgovori). Da bi osigurala fleksibilnost i ažurnost toga pristupa, Komisija će poduprijeti napore industrije i dionika oko samoregulacije i koregulacije.
Mjere su rezultat niza inicijativa za digitalizaciju europske industrije (priopćenje za tisak), prijedloga o autorskom pravu i digitalnim ugovorima te nacrta odluke o koordinaciji spektra. Strategija jedinstvenog digitalnog tržišta obuhvaća 16 ključnih inicijativa koje će biti predstavljene do kraja ove godine.
Više informacija pronađite na stranicama Informacijskog centra Europe Direct Zadar