ZADAR– Kako brendirati turistički Zadar, pitanje je na koje konkretan odgovor nisu dali stručnjaci, okupljeni oko okruglog stola prvog dana Destinacijskog foruma, koji se nastavlja i danas u Arsenalu. Je li Zadar Grad najljepšeg zalaska sunca, ili Morskih orgulja, koje su utihnula na početku turističke sezone, tema je bila jučerašnje rasprava koju je vodio mr. Vinko Bakija sa zadarskog sveučilišta. Kako bi u jednoj rečenici opisao Zadar, pitanje je koje je postavio Tomo Ricov, vlasnik uspješne agenciju za organiziranje spektakla, dodavši kako su se Šibenik i Split profilirali. Dubrovniku su se dogodile Igre prijestolja, bez tog serijala, bio bi samo grad s Ljetnim igrama, pojasnio je Ricov koji se nije složio s najljepšim zalaskom sunca, jer je to neusporediv epitet. On je mišljenja da bi Morske orgulje bile prepoznatljive obilježje Zadra za turiste.
Iz publike je predloženo da Zadar svoj turistički image gradi na priči o Maraskinu, što nije objeručke prihvaćeno jer se taj liker na svega jednom mjestu može besplatno degustirati. Tko bi platio obiteljsko putovanje da bi u Zadru vidio zalazak sunca, pitao je još Borut Gatara. Na njegovo pitanje odgovorio je Bakija, tvrdeći kako b njemu, kao turističkom vodiču platili da ih odvede gledati zadarski “sunrise”. Svi su se složili kako je Zadar napredovao kao turistički Grad, ali se još nije profilirao prema turističkom tržištu.
Glavni gost Destinacijskog foruma, Peter Radovich, kreativni direktor sportskog programa američke CBS televizije, ustvrdio je kako je u posljednje vrijeme došlo do medijske eksplozije Hrvatske prema turističkom tržištu na kojem su mladi najveći pokretači turističkog prometa. Oni su ti koji svoje iskustvo prenose društvenim mrežama, a stariji od njih preuzimaju informacije o tome de je nešto „cool”, pa i oni idu to doživjeti.
Publika u Arsenalu pozdravila je pljeskom odobravanja izjavu Petera Radovicha koji je kazao: tri, četiri puta prođeš Kalelargom i što onda.
Njegovom mišljenju suprotstavila se Zadranka Slavija Jačan Obratov iz Hrvatske turističke zajednice, tvrdeći kako je Polutok postao turističko stjecište, navodeći argumente o tome kako sustav turističkih zajednica jako puno radi na stvaranju turističkog proizvoda. Zadranka u Zagrebu dobila je poziv jednog od sudionika skupa da prošeću Kalelargom iza 20 sati, kojeg nije prihvatila.