Nakon uspješnog turističkog filma „Otkrij Zadar", Turistička zajednica grada Zadra predstavila je danas u Hrvatskom narodnom kazalištu svoj novi Image katalog.

U pitanju je knjižica s dvojezičnim uvodnikom u kojem je na engleskom i hrvatskom jeziku u kratkim crtama predstavljen grad i njegova bogata povijest, dok ostatak sadržaja čine fotografije Zadra i zadarskog arhipelaga.

Image katalog je tiskan u 50 000 primjeraka u tiskari Printera iz Svete Nedelje, a Turističku zajednicu je koštao 3,56 kn po primjerku.

Katalog su uz v.d. predsjednika i direktora Turističke zajednice grada Zadra Branka Ganzulića i Zvonimira Šupu predstavili zadarski dogradonačelnik Dražen Grgurović i poznati kazališni redatelj Zvonko Festini koji je uz riječi pohvale predložio izdavačima da u sljedećem izdanju posvete dužnu pozornost zadarskim zidinama koje su ovaj put izostavljene u katalogu.

Festini je ravnatelju Hrvatskog narodnog kazališta također preporučio da se na budućim premijerama i pauzama kazališnih predstava nazdravlja uz zadarski Maraschino, a ne šampanjac.

U tim trenucima pogledi svih okupljenih završili su na stolu s aperitivima na kojom se posve slučajno našao i prepoznatljivi zadarski liker, iako je iznenađeni Branko Ganzulić već rekao kako "ta ideja postoji, ali nažalost danas nećemo nazdraviti uz Maraschino"

Spasonosni znak stigao je od konobara caffe bara Lovre koji su v.d. predsjedniku Turističke zajednice dojavili spasonosnu vijest.

Nazdravljanje uz Maraschino moglo je početi!