U Zadar su stigli domaći i inozemni stručnjaci iz područja sporta, medija, odnosa s javnošću i marketinga kako bi poslušali nove trendove, dobili nove ideje i uživali u predavanjima domaćih i svjetski poznatih govornika.
Što su to na prvom izdanje Sunset Sports Media Festivala, rekli zvijezde događanja kojeg uz pomoć zagrebačkih agencija, potpisuje TZ Grada Zadar, a što će zapamtiti sudionici festivala.
Prenosimo iz PR objava izjavu zvijezde festivala, DilettA LeottA, poznata TV voditeljica. Kako bi istaknula koliko je nogomet važan u Italiji, Leotta je podijelila priču. “Sjećam se na posljednjoj utakmici ove sezone u Milanu, na ekranu su bili menadžeri grupa, odvjetnici, političari koji su skakali kao dijete na Božić i to je možda moć nogometa. Uz onog si za koga vjeruješ, u što vjeruješ. Tamo je to kao druga religija. Oni to osjećaju u svom srcu, kazala je atraktivna Dilette Leotte.
Zvijezda rovinjskog Weeknd Media festivala, Peter Radovich koji je na zadarskom izdanju bio gotovo domaćin, predstavio neke od svojih omiljenih radova za CBS prošle godine, uključujući NFL suradnju za izlazak filma Top Gun: Maverick, s Tomom Cruiseom u glavnoj ulozi, video s brojnim igračima NFL-a i onima koji su prvi odgovorili na pandemiju, priču o The Power Madonnine i Serie A u Milanu, te jedan od Peteovih omiljenih komada: NFL open s njegovim omiljenim glumcem, Johnom Malkovichem, koji je bio drugi najgledaniji NFL segment te sezone nakon Super Bowla i osvojio brojne nagrade u industriji.
„Moći ispričati priču je prednost. Možete li sažeto, kreativno, emocionalno ispričati priču, to je način na koji možete doći do ljudi. Tek tri od svakih 100 oglasa zadržavaju vašu pozornost jednu sekundu ili više. Ista stvar je sa sportskim TV-om, puno toga postaje bijeli šum. Pokušajte i budite kreativni, savjetovao je Radovich sudionike zadarskog festivala.
Prvo izdanje Sunset Sports Media Festivala zatvorit će večeras Neno Belan i Fiumensi, a ulaz na koncert u Arsenalu je slobodan.