Umjesto u četvrtak, 3. prosinca, otvaranje ponuda za dvije državne brodske linije koje Zadar povezuju sa Salima, Malim i Velim Ižom te Ravom, Agencija za obalni linijski pomorski promet produljila je rok natječaja do 15. prosinca.
Razlog tome je dopuna dokumentacije na natječaju za brodara koji će te dvije linije održavati idućih šest godina. Do sada je to bio G&V line Iadera. Taj zadarski brodar još uvijek u svojoj floti ima klasične brodove ali i brze brodove, pa na istoj liniji sa Sali i Zaglavom moguća je kraća i skuplja, kao i duže i jeftinija vožnja.
Održavanje veze s tim zadarskim otocima i dalje će biti sporije jer se radi o natječaju za brodsku, a ne za brzobrodske linije. Procijenjena vrijednost nabave za razdoblje od šest godina iznosi 36.031.396,44 kuna, što je u prosjeku šest milijuna kuna godišnje s koliko će biti dotiran izabrani brodar.
Ponuda ne smije premašiti navedeni godišnji iznos procijenjene vrijednosti nabave, ističe se u uvjetima natječaja. Po izboru brodara i sklapanju ugovora, nova šestogodišnja plovidba do Dugog otoka te otoka Iža i Rave počet će 1. siječnja 2021. godine.