Direktorica Županijske turističke zajednice Mihaela Kadija danas je izvijestila o rezultatima rada u protekloj turističkoj sezoni koja je prošla sa zadovoljavajućim porastom od 6 posto noćenja i dolazaka te povećanim prihodima. Od boravišne pristojbe prikupljeno je 5.6 milijuna kuna, a 900 tisuća kuna turističke članarine uplatili su hotelijeri. Oni su zbog turbulentnih promjena na tržištu, imali čak i minuse, ukazala je direktorica Županijske TZ. Istodobno, Kadija nije objasnila zbog čega kod nautike imamo iste brojke kao godinu dana ranije – 700 tisuća noćenja.
Najviše novaca iz prihoda Županijske TZ uloženo je u kampanju i oglašavanje. Direktorica Kadija istaknula je ulaganje u brendiranje destinacije kakvo malo tko ima u Hrvatskoj – po motom „Say Yes! to everything”. Lani je pokriven dug prema Zračnoj luci koja je kreditirala udruženo oglašavanje kod Ryanaira u 2016. Tada je Zračna luka potpisala ugovor ne veći iznos nego li je Županijska TZ dala im punomoć. Dodatkom ugovora na suradnji taj dug je saniran, koliko nam je poznato iz gradske blagajne (uplaćeno 650 tisuća kuna)
Novi model udruženog oglašavanja ove će godine uključiti reklamiranje kod četiri niskotarifne kompanije. Polovicu od 12 milijuna kuna financira Hrvatska turistička zajednica, dok su Županijska i gradska TZ obavezne prikupiti po tri milijuna kuna.
Županijska TZ ugostila je lani za 88 tisuća kuna stotinjak novinara i agenata koji su preko HTZ-a prošli, a poneki napisali i reportaže neprocjenjive vrijednosti o zadarskoj destinaciji.
Stoga je za direktoricu Kadiju od velikog značaja što će Zadar biti domaćin Grand prix nagrade Zlatna penkala, koju Hrvatska turistička zajednica dodjeljuje stranim novinarima za najveći doprinos promidžbi hrvatskog turizma. Ta je nagrada dodjeljivana u Zadru 2013. godina, a sad će ceremonija biti organizirana u sklopu Tuna, sushi&vine festivala.