Jučer su u zagrebačkom hotelu Westin dodijeljene Grand Prix nagrade Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Za najprestižniju nagradu za odnose s javnošću u Hrvatskoj prijavljen je rekordan broj projekata, čak 68, a žiri ih je ocjenjivao u 12 kategorija.
U finalu su svoje mjesto našla po tri projekta iz svake kategorije, tj. ukupno njih 36.
Među njima bili su i zadarski projekti – kampanja “Zato što volim Zadar” koju potpisuju Hauska & Partner za Grad Zadar i Upravni odjel za razvitak otoka i zaštitu okoliša u kategoriji odnosi s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi i “10. dm Millennium Jump” iza kojeg stoji društvo Propela Zadar u kategoriji organizacija događaja.
Kreativna i vesela ekipa Propele imala je razloga za veliko slavlje. Osvojili su Garnd Prix – nagradu koji se može doživjeti i kao nagrada ta desetljeće svega uloženog u ovaj originalni projekt koji zadarsku turističku ponudu čini boljom, drugačijom, zanimljivijom…
U duhovitom govoru Neno Stojaković se u ime Propele i dm-a zahvalio žiriju, nominiranima i nagrađenima.
– Hvala i Gradu Zadru koji nam je puno pomogao, skakačima, a bilo ih je 25 000 u ovih deset godina. Ti su ljudi svojim sudjelovanjem omogućili da 270 djece s teškoćama u razvoju nauči plivati. Zahvaljujem se u ime društva Propela tvrtki dm, a isto tako u ime društva Propela zahvaljujem se i društvu Propele, rekao je Stojaković koji je nekoliko puta tijekom govora izazvao rekacije okupljenih uzvanika, bilo burni pljesak, bilo smijeh od srca.
Bravo Zadrani! Bravo dm!