Ira Payer (43), uspješna dizajnerica vizualnih komunikacija i poznata promotorica hrvatskog dizajna, u suradnji s Narodnim muzejem u Zadru, i uz podršku Grada Zadra i Turističke zajednice Zadra, 10. srpnja lansira projekt nazvan Croatian Design Superstore.
Riječ je o ambicioznoj platformi koja okuplja sve ono najbolje od domaćeg dizajna, bilo da je riječ o namještaju, modi, gastronomiji, enologiji, različitim uporabnim predmetima ili primjerice nakitu, a zahvaljujući formi putujućeg pop-up shopa i prateće internetske verzije (www.croatiandesignesuperstore.com), nije zanemaren ni tržišni aspekt projekta.
Na pitanje – zašto se odlučila za ovaj koncept, za Slobodnu je Dalmaciju izjavila – Ideja je jednostavna: Croatian Design Superstore turistima će pružiti kvalitetan i atraktivan sadržaj, poboljšat će kulturnu ponudu Zadra, a zbog svog će prodajnog karaktera unaprijediti ponudu originalnih hrvatskih proizvoda i suvenira, kakvi ne samo u Zadru, nego i u Hrvatskoj, izrazito nedostaju. Prodajna izložba bit će naravno zanimljiva i samim Zadranima.
Prvo izdanja ovakve izložbe u Kneževu dvoru, kojim se i lansira čitava priča, donosi ono što je najrelevantnije od trenutačne produkcije dizajna u Hrvatskoj, bilo da je riječ o maloserijskim, obrtničkim, manufakturnim ili industrijskim proizvodima. Selekcija je vrlo raznovrsna i raznorodna te uključuje i visokokomercijalni masovni dizajn, ali i onaj ekskluzivniji, konceptualni, jer Payer smatra da su i jedan i drugi važni faktori ovog projekta. Ovakav odabir pruža jednu kvalitetnu sliku o najboljim i najzanimljivijim Hrvatskim radovima, koji pritom udovoljavaju zahtjevu da dizajn nije samo na razini koncepta, već je proizveden i može biti kupljen.