Malo tko zna kako je Tankerska plovidba, naša najveća brodarska kompanija, 1955. godine svoje sjedište imala u zgradi Maraske koja time ima još veće povijesno značenje za Zadar.
Tamo su bili dvije godine prije prelaska u reprezentativnu upravnu zgradu u kojoj je i danas Kuća zadarskog brodara. Pod sloganom "65 godina ali ni blizu umirovljena", Tankerska plovidba je u korona 2020. godini obilježila taj vrijedni jubilej. To, međutim, nije razlog zbog kojeg je Tankerska plovidba dobila komorsko priznanje Zlatna kuna za poslovanje u toj turbulentnoj 2020. godini.
Predsjednik Uprave Mario Pavić posebno je zahvalio pomorcima koji su prvi na Dalekom istoku susreli se s korona krizom. Uz sve mjere ne koje su morali pristati i priviknuti se, najgore je bilo osigurati uvjete za smjenu posadama, a što se i danas otežano odvija, podsjetio je Pavić. Na kopnu, kako pomorci zovu one u upravi Tankerske, također nije bilo lako. Nestala je mobilnost koja je srž pomorstva, a rad od kuće postao je nužnost, istaknuo je Pavić i dodao kako se "online" morao pratiti i redovni remont koji je prispio za neke brodove.

Trebalo je puno strpljenja i živaca ali se, prema riječima Pavića, pokazala žilavost Društva koje je iznjedrilo neke nove procese u vođenju brodarske kompanije. Prilagodljivost uvjetima na svjetskom tržištu zbog koje Tankerska i dalje plovi, pa čak i u novim vodama. Začeli su, naime, putničku flotu i nazvali je TP Line s dva brza broda.
Također s dva broda, Ivana Paša je prije 65 godina pokrenuo tadašnji Jugotanker. Bilo bi vrijeme da se čovjeku zaslužnom za ostvarenje svih vizija u gradnji Zadra, koja su i danas glavna obilježja, oda spomen imenom budućeg broda kojeg će Tankerska pridružiti svojoj floti. Po Ivanu Paši i dalje se ne zove niti jedna ulica, niti znamen onoga što je ostavio u nasljeđe Zadranima, a nije nam poznato da je netko to i predložio, osim da se po njemu nazove Pomorska škola koju je pokrenuo taj veliki Zadranin.