ZADAR – Razvojna agencija Zadarske županije u suradnji sa MINGORP-om organizira seminar „Kreiranje branda” koji će se održati 17.-18. veljače 2009. u prostorima Razvojne agencije Zadarske županije (Poduzetnički inkubator Novi Bokanjac).
Namijenjen je svima koji stalno ili povremeno sudjeluju u stvaranju strategije branda ili njenoj implementaciji, komuniciranju i kontroli nastupa na tržištu.
Cilj seminara je Upoznati sudionike s osnovnim elementima upravljanja robnom markom, od kreiranja, preko komuniciranja, do pozicioniranja branda na domaćem i stranom tržištu.
Sadržaj seminara:
• Osnove brandinga
• uloga branda – imate li ga?
• koncepti brandinga
• povrat ulaganja u promidžbu
• korištenje brandinga za poduzetnike malog gospodarstva
• prezentacija uradaka polaznika
• branding u RH
• primjer slučaja
Predavač je Orhan Lujinović, veći dio svoje karijere proveo je uglavnom u području marketinga: istaknimo da je radio u Coca Cola Beverages Croatia kao Operational Product Manager za nova pića gdje je vodio i lansirao prirodnu izvorsku vodu Bistra, potom sportski izotonični napitak Powerade, te energetsko piće Burn.
Seminar će trajati od 8.30 do 16.00 sati u utorak i u srijedu, 17. i 18. veljače 2009.
Rok prijave je petak, 13. veljače 2009. Prijava je moguća putem pristupnice koja je objavljena na web stranicama www.zadra.hr, na broj faxa 023/492-881 ili na broj telefona 023/492-885, te e-mailom: [email protected] Svi sudionici su oslobođeni kotizacije za sudjelovanje na seminaru.