Zbog značaja i specifičnosti privatnog smještaja Zadarske županije te činjenice kako se povećanjem kvalitete smještaja u postojećim kapacitetima i podizanjem razine usluga mogu stvoriti preduvjeti za jačanje te produženje glavne sezone, Turistička zajednica Zadarske županije u suradnji sa sustavom lokalnih turističkih zajednica od 2015. godine provodi projekt Označavanja kvalitete (labelling) u obiteljskom smještaju pod marketinškim imenom „Welcome”.
Riječ je o skupini standarda i mjerila kojima se želi stvoriti nova osnova za povezivanje nositelja obiteljskog smještaja, o nadopuni postojećeg sustava kategorizacije s ciljem povećanja konkurentnosti i razine kvalitete apartmana, soba i kuća koje se privatno iznajmljuju.
Budući da u Zadarskoj županiji postoji veliki broj obiteljskog smještaja koji zaslužuje ulazak u klub kvalitete, 14. studenog, pokrenut je novi, 4. krug certificiranja, te iz TZ-a pozivaju sve privatne iznajmljivače koji ispunjavaju kriterije propisane Pravilnikom da se prijave s propisanom dokumentacijom do 22. studenog u svoju lokalnu turističku zajednicu i postanu članovi kluba kvalitete „Welcome” i time ostvare dodatnu promidžbu putem kanala Turističke zajednice Zadarske županije poput službenih internetskih stranica, tiskanih materijala te distribucije putem turističkih sajmova ili prezentacija.
Također, novi i postojeći članovi mogu ispuniti i dodatne kriterije te postati certificirani kao smještaj specijaliziran za:
WELCOME RURAL – označava boravak u obnovljenim tradicionalnim kućama za odmor u seoskom okruženju s dodatnim uslugama/vrijednošću.
WELCOME CITY – označava boravak u smještajnim objektima u starim gradskim urbanim jezgrama.
WELCOME FAMILY – odnosi se na smještaj u objektima orijentiranim na segment obitelji s djecom do 12 godina.
WELCOME BIKE dio ZADAR BIKE MAGIC projekta – smještaj s osnovnim infrastrukturnim standardima za ciklo-turiste.
Tržišni potencijal segmentiranih smještajnih kapaciteta u svijetu vrlo je ozbiljan, a potražnja iz godine u godinu raste. Ovakva ponuda do sada nije posebno isticana, a gosti oskudijevaju informacijama gdje pronaći ove segmente ponude s dodanom vrijednošću, a upravo pružanje takvih informacija i jest cilj projekta „Welcome”.
Nakon provedenog novog kruga certicifiranja u prosincu će uslijediti tisak nove brošure „Welcome”.