ZADAR – Zemlja je odavno postavljena u novim zelenim otocima na Bulevaru i na Liburnskoj obali, a drvored uz bedem obale kralja Tomislava iskopan je do korijena – i možda se stabla osuše. To je trenutno stanje dovršenih i nedovršenih gradilišta rekonstrukcije državnih cesta u Zadru. Na pitanje kada će Nasadi ozeleniti nove zelene površine u obuhvatu ceste, dobili smo poučan odgovor direktora Lenka Ugrinića:
Investitor radova, Hrvatske ceste su dužne vratiti zelenu površinu u prvobitno stanje. To znači, kada se zamijeni neplodna zemlja s gomilom kamenja, treba ukloniti, urediti i odvesti otpad i građevinski materijal. Sve navedene radove dužni su izvršiti izvođači radova. Kada se to napravi, tek onda Nasadi mogu saditi novu površinu.
Na sjevernom dijelu ulice Ante Starčević postoji tabla s podacima o investitoru radova na obnovi državne ceste DC 407 – prolaz kroz Zadar da su to Hrvatske ceste, projektantu – Građevinski projekt Šibenik, izvođaču radova Sarađen iz Stankovaca i Vodoinstalacije Zadar, nadzoru građenja itd. Iz navedenih podataka se vidi da tvrtka Nasadi d.o.o. niti u jednom dijelu ne sudjeluje u organizaciji njihovog plana i programa, pa Vas lijepo molimo da kontaktirate spomenute tvrtke koliko su stabala srušili na Bulevaru. Nasadi d.o.o. nisu sudjelovali niti na jednom sastanku o planiranju i izvođenju radova na Bulevaru pa nemamo informacije da bi komentirali radove, napisao je i potpisao direktor Nasada.
Ugrinić je iskoristio priliku da se opravda na gnjev javnosti zbog rušenja stabala u radovima koje je u ime Grada Zadra koordinirao pročelnik za graditeljstvo Darko Kasap. Na njega kao i na Hrvatske ceste po istom pitanju – ozelenjivanju novih javnih površina uputio i pročelnik za komunalne poslove Robertino Dujela.
– Hrvatske ceste moraju vratiti navodnjavanje a onda će Nasadi urediti zelene površine. To je obaveza Hrvatskih cesta i koliko je meni poznato oni su u kontaktu s Nasadima koji će urediti te zelene površine doznali smo od pročelnika Kasapa.
Pretpostavljamo da će Hrvatske ceste i platiti zeleni dio projekta kao što su financirali rušenje stabala zbog intervencija na državnim prometnicama u gradu koje je od njih netko tražio iz Grada Zadra.