Pobjednica ovogodišnjeg natječaja Hrvatske turističke zajednice u okviru kampaje Epic week je Engleskinja Sophie Tamara Crystal Collins. Ona je sa svojim dečkom Michaelom Andrewom Blackwellom pored ostalih destinacija odabrala Nin. Prije dolaska u Nin bila je u Zagrebu, iskusila kajaking u Karlovcu, posjetila Cerovečku špilju, Morske orgulje i uživala u zalasku sunca u Zadru. Nin je odabrala jer jako voli povijest, privukla ju je crkva sv. Križa i priča o Kraljičinoj plaži.
“Nakon Nina još odlazim u nacionalni park Krka i Split. U svakom mjestu koje sam obišla uzbuđeno sam pomislila ovo je moj favorit, a onda sam već u slijedećem pomislila to isto. Predložit ću svojim prijateljima da dođu u Hrvatsku i da pored znamenitih mjesta obiđu također manja mjesta jer Hrvatska je čarobna”, kaže Sophie.
U drevnom Ninu je iskusila tri doživljaja – to razgled starogradske jezgre Nina na otoku s posjetom crkvi sv. Križa, nazvanom najmanom katedralom na svijetu, posjet Solani Nin, Kući soli i Muzeju soli, gdje se uz stručno vođenje upoznala s procesom ručnog branja eko soli, a za kraj je odabrala boravak i uživanje na Kraljičinoj plaži, gdje je poželjela uz sunčanje i kupanje iskušati ljekovito blato.
Kako je već poznato, Hrvatska turistička zajednica provodi kampanju Epic week već dvije godine unutar koje provodi dva puta godišnje natječaje za pratitelje internetske stranice www.feeds.coatia.hr/epic-week. Nin je unutar navedene stranice predstavljen sa šest doživljaja. Svaki od pobjednika Epic weeka bira sedam doživljaja na području Hrvatske od ukupno istaknutih 218. Svaki je doživljaj posebno oblikovan s naglaskom na turistički proizvod. Upravo su tamo odabrani doživljaji koji se promoviraju kao važni u destinacijama u PPS sezoni, s naglaskom da se u tim destinacijama ima što raditi i nakon ljetne sezone.