Portal Kupac.hr danas je nakon tromjesečne faze testiranja službeno započeo s radom. Kupac.hr je prvi hrvatski specijalizirani portal i vodič za kupnju koji na jednom mjestu donosi sadržaj u potpunosti orijentiran potrebama kupaca. Rubrike su organizirane da čitateljima olakšaju snalaženje u moru informacija koje se svakodnevno pojavljuju na tržištu.
Akcije i popusti je rubrika u kojoj svakodnevno objavljujemo letke i kataloge podijeljene u 13 kategorija gdje smo samo u prošlom mjesecu objavili više od 1.000 akcijskih letaka i kataloga. Kupci mogu u nekoliko jednostavnih klikova prelistati kataloge u digitalnom formatu i dobiti sve potrebne informacije o aktualnim akcijama i popustima.
U rubrici Kuponi poduzetnici mogu besplatno objavljivati akcijske ponude svojih proizvoda ili usluga. Kupac.hr je prvi na tržištu osmislio inovativne kupone koje korisnici mogu dijeliti e-mailom, na društvenim mrežama, kopirati QR kod na svoj smartphone ili isprintati kupon jednim klikom, čime ostvaruju posebne pogodnosti u prodajnom mjestu.
Cilj nam je da kupcima donesemo što više informacija koje će im olakšati odluku prije svake kupnje pa u Vijestima svakodnevno objavljujemo zanimljivosti, novitete na tržištu, pratimo sve što se događa u Hrvatskoj i inozemstvu, a za naše čitatelje tražimo odgovore na pitanja koja ih zanimaju.
Budući da nam je osobito stalo do mišljenja naših čitatelja, pripremili smo im rubriku Vaša iskustva u kojoj mogu s drugim čitateljima podijeliti svoje pozitivne ili negativne dojmove o kupnji određenih proizvoda ili usluga.
Svakodnevno pratimo pitanja i komentare kupaca na našoj Facebook stranici, a komunikaciju s čitateljima održavamo i na drugim društvenim mrežama.
Osim navedenog, redovito ćemo testirati proizvode i pratiti kakva je situacija u svijetu kako bi kupci dobili što objektivniju informaciju iz prve ruke o kvaliteti proizvoda koji ih zanimaju, a za sve one koji vole nagradne igre tu su najnovije informacije o svemu što se trenutačno nudi na tržištu.
Više o samom projektu doznajte na www.kupac.hr