Splitska tvrtka Konstruktor Inženjering dobila je posao modernizacije infrastrukture u šibenskoj luci, točnije rekonstrukcije i dogradnje gata Vrulje.
Konstruktorova ponuda, “teška” 52,9 milijuna kuna, bila je najpovoljnija na međunarodnome natječaju, koji je proveden pod “paskom” Europske banke za obnovu i razvitak, koja je i odobrila kredit od 12 milijuna eura za radove u luci Šibenik.
Drugi najpovoljniji ponuđač na tome natječaju bila je Poslovna udruga Cyes Infraestructurasa iz španjolske Valencie i zagrebačkog Viadukta, koji su ponudili 63,3 milijuna kuna.
Slijedi još jedna strano-domaća poslovna kombinacija, odnosno joint venture njemačkog Strabaga i splitskog Pomgrad Inženjeringa, čija je ponuda iznosila 66,9 milijuna kuna.
Na koncu, daleko najskuplji ponuditelj bila je poslovna udruga dviju belgijskih tvrtki, Aertseen i Cordeel, s ponuđenih čak 105,7 milijuna kuna. – Moram kazati da nas je iznenadila ovakva ponuda Konstruktor Inženjeringa. No vrlo mi je drago da je hrvatska firma pobijedila na zahtjevnome međunarodnom natječaju – rekao nam je Marijan Petković, ravnatelj Državne lučke uprave u Šibeniku, koji je u ponedjeljak i potpisao ugovor s Goranom Pavićem, predstavnikom izvođača radova.
Tom prigodom istaknuto je kako se planira da će radovi biti završeni do 31.12.2012., odnosno prije nego što je planirano u natječajnoj dokumentaciji (870 dana). – Ugovorom je uređeno da radovi moraju početi u roku od 28 dana. No očekujem da počnemo i ranije – izjavio nam je Goran Pavić, predstavnik Konstruktor Inženjeringa. On se osvrnuo i na natječaj koji je trajao godinu dana.
– Veseli nas što smo dobili značajan posao u recesijsko vrijeme. Još smo sretniji što smo ga dobili u žestokoj konkurenciji. Mislim da je dobro što ga je dobila hrvatska tvrtka. Kako za domaću operativu, tako i za cijelo gospodarstvo. Naša tvrtka ima dobre reference za ovakve poslove. Lani smo okončali velike poslove u putničkoj luci Gruž i kontejnerskom terminalu u Pločama – rekao je Pavić.
Podsjetimo, proširenjem i rekonstrukcijom gata Vrulje kvalitetno će se riješiti pomorski linijski promet prema šibenskim otocima i međunarodni pomorski promet prema Italiji.
Drugim riječima, putnički brodovi koji plove na otoke šibenskog arhipelaga više neće polaziti s mula Krke. Također, na gatu Vrulje omogućit će se prihvat brodova na kružnim putovanjima dužine do 260 metara.
Na međunarodnome natječaju za nadzor radova i konzultantske usluge u sklopu projekta modernizacije lučke infrastrukture luke Šibenik također je pobijedila hrvatska tvrtka. Riječ je o IGH-u, s kojim je sklopljen ugovor na 4,2 milijuna kuna. Nadzor i konzultantske usluge bit će “pokrivene” darovnicom EBRD-a od 466 tisuća eura, dok PDV od 480.000 kuna plaća hrvatska Vlada.
– Očekivao sam takvo pitanje. Još je prerano o tome govoriti, ali naša Lučka uprava će ubrzo iznaći još jedan ili dva projekta za modernizaciju lučke infrastrukture u što čemo utrošiti taj novac – pojasnio je Marijan Petković.
Splitska tvrtka Konstruktor Inženjering dobila je posao modernizacije infrastrukture u šibenskoj luci, točnije rekonstrukcije i dogradnje gata Vrulje.
Konstruktorova ponuda, “teška” 52,9 milijuna kuna, bila je najpovoljnija na međunarodnome natječaju, koji je proveden pod “paskom” Europske banke za obnovu i razvitak, koja je i odobrila kredit od 12 milijuna eura za radove u luci Šibenik.
Drugi najpovoljniji ponuđač na tome natječaju bila je Poslovna udruga Cyes Infraestructurasa iz španjolske Valencie i zagrebačkog Viadukta, koji su ponudili 63,3 milijuna kuna.
Slijedi još jedna strano-domaća poslovna kombinacija, odnosno joint venture njemačkog Strabaga i splitskog Pomgrad Inženjeringa, čija je ponuda iznosila 66,9 milijuna kuna.
Na koncu, daleko najskuplji ponuditelj bila je poslovna udruga dviju belgijskih tvrtki, Aertseen i Cordeel, s ponuđenih čak 105,7 milijuna kuna. – Moram kazati da nas je iznenadila ovakva ponuda Konstruktor Inženjeringa. No vrlo mi je drago da je hrvatska firma pobijedila na zahtjevnome međunarodnom natječaju – rekao nam je Marijan Petković, ravnatelj Državne lučke uprave u Šibeniku, koji je u ponedjeljak i potpisao ugovor s Goranom Pavićem, predstavnikom izvođača radova.
Tom prigodom istaknuto je kako se planira da će radovi biti završeni do 31.12.2012., odnosno prije nego što je planirano u natječajnoj dokumentaciji (870 dana). – Ugovorom je uređeno da radovi moraju početi u roku od 28 dana. No očekujem da počnemo i ranije – izjavio nam je Goran Pavić, predstavnik Konstruktor Inženjeringa. On se osvrnuo i na natječaj koji je trajao godinu dana.
– Veseli nas što smo dobili značajan posao u recesijsko vrijeme. Još smo sretniji što smo ga dobili u žestokoj konkurenciji. Mislim da je dobro što ga je dobila hrvatska tvrtka. Kako za domaću operativu, tako i za cijelo gospodarstvo. Naša tvrtka ima dobre reference za ovakve poslove. Lani smo okončali velike poslove u putničkoj luci Gruž i kontejnerskom terminalu u Pločama – rekao je Pavić.
Podsjetimo, proširenjem i rekonstrukcijom gata Vrulje kvalitetno će se riješiti pomorski linijski promet prema šibenskim otocima i međunarodni pomorski promet prema Italiji.
Drugim riječima, putnički brodovi koji plove na otoke šibenskog arhipelaga više neće polaziti s mula Krke. Također, na gatu Vrulje omogućit će se prihvat brodova na kružnim putovanjima dužine do 260 metara.
Na međunarodnome natječaju za nadzor radova i konzultantske usluge u sklopu projekta modernizacije lučke infrastrukture luke Šibenik također je pobijedila hrvatska tvrtka. Riječ je o IGH-u, s kojim je sklopljen ugovor na 4,2 milijuna kuna. Nadzor i konzultantske usluge bit će “pokrivene” darovnicom EBRD-a od 466 tisuća eura, dok PDV od 480.000 kuna plaća hrvatska Vlada.
– Očekivao sam takvo pitanje. Još je prerano o tome govoriti, ali naša Lučka uprava će ubrzo iznaći još jedan ili dva projekta za modernizaciju lučke infrastrukture u što čemo utrošiti taj novac – pojasnio je Marijan Petković.