ZADAR – Tvrtka Jadranska Grupa d.o.o. iz Zadra danas je predstavila turističko-informativni portal World of Tourism (WoT) koji će sa radom započeti u siječnju 2011. godine.
U pitanju je društvena mreža poput Facebooka i Twittera koja ju isključivo namijenjena turistima i poslovnim subjektima u turizmu.
-Prije desetak dana stavili smo na našu domenu samo mogućnost registracije na portal koji kreće 1.1.2011. i već nam se registriralo 8000 ljudi. Očekujemo da će do pokretanja projekta ta brojka narasti do 35 000, a do kraja 2011. godine imat ćemo između 250 000 i 300 000 korisnika, rekao je pokretač projekta Marin Drlje.
Portal je namijenjen poslovnim subjektima kako bi se promovirali, ali i turistima koji traže destinacije i bit će dostupan na 10 jezika.
– Na portalu postoje dva adresara, a ne lista prijatelja. Jedan adresar je poslovni, drugi privatni, a tu je i mogućnost video poziva. Svaki profil ima svoj zid na kojeg ne mogu pisati ostali korisnici, a svaku postavljenu obavijest na zidu vidjet će svi “prijatelji” profila.
Na primjeru Zračne luke pojašnjeno je kako se banner Zračne luke može postaviti na svaki registrirani profil, a isti je slučaj sa bilo kojom novosti koja bi se na svakom profili pojavila kao svojevrsna “hot ponuda”.
Mogućnost oglašavanja je velika. Ovisno o poziciji i vremenskom intervalu oglašavanja napravljen je i cjenik. Ekskluzivna pozicija za godinu dana oglašavanja, dakle pojavljivanje bannera zainteresiranog oglašivača na profilu svakog registriranog člana stoji 100 000 kuna. Posebna ponuda napravljana je za turističke zajednice s područja Zadarske županije čiji bi godišnji trošak bio 8000 kuna.
Kako saznajemo interes je već sada veliki i ako se realiziraju neki preliminarni dogovori problema oko zatvaranje financijske konstrukcije neće biti. Štoviše, sudeći prema posjećenosti prezentacije i osobama koje su je pratile Jadranska Grupa je pogodila “u sridu”.
Sama prezentacija je održana u Domu županije uz nazočnost dožupana Đanija Bunje, te svih (ili gotovo svih) čelnih ljudi zadarskih turističkih zajednica.
– U vremenima kada je svaka druga soba u tursitičkim destinacijama višak jako je važno potencijalnim turistima dati uvid u potencijale turitičke destinacije, što u današnje doba razvoja informacijskih tehnologija možda ponajbolje može učiniti jedan ovakav informativni portal, kazao je dožupan Bunja.
Kako je najavljeno uskoro će iz Jadranske Grupe d.o.o., inače sestrinske firme Jadranskoj turističkoj kartici d.o.o. biti upućen newsletter na 5 milijuna ciljanih adresa te se očekuje kako će nakon toga broj registriranih korisnika naglo porasti.