STARIGRAD – Papiri koje su danas poslijepodne pronašli pripadnici interventne policije PU ličko-senjske nije plan leta već dokument Zračne luke Zagreb kojeg svaki zrakoplov mora imati. Uvjereni smo da smo sve bliži pretpostavljenom mjestu pada zrakoplova, izjavio je Dinko Vodanović, istražitelj za zrakoplovne nesreće pri Ministarstvu prometa.
Radi se o dokumentima koje ispunjava posada, no pronađeni dokumenti s formularima najvjerojatnije nisu bili ispunjeni. Dokumenti su pronađeni na snijegu, nemaju otisak, ali je na njima nešto pisalo.
Vodanović je također potvrdio nagađanja da je u vrijeme preleta cesne preko Velebita na snazi bila zabrana letenja na visini između 6.500 i 16.000 stopa. Zabranu je izdao MORH.
Nestala cesna letjela je na visini od 5.500 stopa, no Vodanović nije htio odgovarati na upite zbog čega je ta zabrana bila na snazi.
Prema Vodanovićevoj pretpostavki, pilot Cessne je na visini od 8500 stopa minutu i 30 sekundi prije prelaska Vaganskog vrha bio upozoren na zabranu letenja na toj visini.
Nakon upozorenja kontrole leta, naglo je smanjio visinu na 5500 stopa – upao u zračna strujanja i udario u velebitski vrhunac. Vodanović je napomenuo da ne može komentirati razloge zabrane leta na visini između 6.500 i 16.000 stopa.
Potraga za Cessnom nastavlja se sutra, a danas je prvi puta od nestanka letjelice u četvrtak, dala konkretne rezultate.