U subotu, 8. travnja 2017. godine obilježit će se točno 20 godina od puštanja u promet Masleničkog mosta. Tim povodom, Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture i Hrvatske ceste organiziraju prigodnu svečanost koja će se održati na samu obljetnicu, u subotu 8. travnja, s početkom u 13 sati, na južnoj strani „starog” Masleničkog mosta (na državnoj cesti DC8).
Svečanosti će kao izaslanik predsjednika Vlade Republike Hrvatske nazočiti ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.
Ali nije jasno što s obljetnicom puštanja u promet obnovljenog Masleničkog mosta ima najavljen ministar znanosti i obrazovanja Pavo Barišić i po kojem se kriteriju on našao u državnom protokolu.
U objavi iz resornog ministarstva, nigdje se ne navodi kako je most projektirao nedavno preminuli dr. Jure Radić, zbog čega je u javnosti poznat kao Radićev most. Jedan od glavnih projektanata bio je i Zlatko Šavor s Građevinskog fakulteta. Premoštenje preko Novskog ždrila izvodio je splitski Konstruktor koji je nažalost danas u stečaju. Most je to koji je trasirao pravac buduće autoceste, što je opravdavalo lokaciju na kojoj bura taj most zatvara i tijekom ljeta. Srećom da je 2005. godine otvoren pravi Maslenički most na staroj lokaciji.
Ipak vrijedan je to objekt poslijeratne obnove pa će na svečanosti biti i ministar državne imovine Goran Marić, kao izaslanik Predsjednice Republike Hrvatske. Uz njih će, na obljetnici izgradnje Masleničkog mosta, prisustvovati i ministar znanosti i obrazovanjaPavo Barišić, pomoćnik ministra hrvatskih branitelja Dinko Tandara tebrigadir Dragan Oljica, izaslanik ministra obrane Republike Hrvatske i zapovjednik središta za obuku Hrvatskog ratnog zrakoplovstva i protuzračne obrane „Rudolf Perešin”. Gradnja Masleničkog mosta počela je odmah nakon akcije Maslenica 1993. Godine, a nakon što je 18. Srpnja otvoren pontonski most kao privremena premosnica sjevera i juga Hrvatske.
Obilježavanjem 20. obljetnice izgradnje Mosta odat će se priznanje hrvatskim braniteljima koji su sudjelovali u oslobađanju masleničkog područja i mnogobrojnim radnicima, koji su često i u nemogućim uvjetima, radili na izgradnji novog mosta. Usprkos žestokim napadima, izgradili su ga nakon četiri godine, a 8. travnja 1997. godine Predsjednik Republike dr. Franjo Tuđman pustio ga je u promet.