Pred zadarskim zlatnim olimpijcima Šimom Fantelom i Igorom Marenićem novi je jedriličarski izazov s kojim kao članovi posade katamarana startaju u Poreču, koji postaje mjesto World Match Racing Toura.
Radi se o match race jedriličarskom natjecanju ili u prijevodu dvobojsko jedrenje koja se od 2015. godine umjesto na jednotrupcima jedri na dvotrupcima, odnosno katamarina M32. – To je najnoviji format jedrenja koji je nadomak America s cupu koji se kao najprestižnije jedriličarko natjecanje također jedri na katamaranima još sofisticiranijih performansi, rekao nam je najbolji hrvatski jedriličar Šime Fantela. On će na brodu također držati kormilo u svojim rukama, a uz vjernog Igora Marenića u posadi će biti mlađi brat Mihovil Fantela te Rajko Kujundžić, naš vrsni kormilar u krstašima. Peti član je Porečan Patrik Damijan koji je jedan od zaslužnih za dovođenje regate baš u Poreč.
Tamo se predstavila nova posada i održala prvi trening. U pripremi za debitantski nastup u domaćim vodama, hrvatska posada će jedriti na kvalifikacijskoj regati u Švedskoj. Prije dvije godine švedska tvrtka Aston Harald AB postala vlasnik World Match Racing Toura. Oni su uveli i nagradu od milijun dolara, namijenjenu pobjedničkoj posadi. Uz hrvatsku posadu, u igri je još 19 posada. Sudeći prema prijavama u posadama je jako puno olimpijaca, kazao je Fantela. – Za nas je to potpuno nešto novo. Vidjet ćemo dokle nas vodi takvo jedrenje koje prati tehnološke trendove, kazat će Šime, svjestan da su vještine, znanje i iskustvo koje posjeduju vrhunski jedriličari još uvijek dominantni na moru.
Za razliku od dvojca u olimpijskoj klasi, gdje su Šime i Igor bili savršeni par obrnutih proporcija i kao takvi su postali fenomen klase, 470, na katamaranu je potrebno uigrati znanje, vještine i sposobnosti petorice jedriličara. A cilj je biti što brži i lukaviji u međusobnim dvobojima najboljih jedriličara svijeta, koje nije bezopasno. Potvrđuju to i kacige na glavama članova hrvatske posade na svjetskoj utrci .