Zadranka i dizajnerica Ivana Bičanić osoba je koja u svom kreativnom radu izlazi iz okvira. Njezin brend Chic IB Bags s nama su već četiri godine, a sada predstavlja novu, drugačiju kampanju. Upravo je ona i model koji će predstavljati spomenutu kampanju pod nazivom koji savršeno odgovara toj ideji, a to je #BELIVEINYOURSELF.
– Ovo je za mene veliki izazov, jer ja sam stvarna žena, a ne foto-model i nemam znanja o pozama i namještanju za slikanje. Baš zato sam htjela dokazati sebi i pokazati svim ostalim ženama da stvarne žene idu kroz život i jednako tako mogu se okušati u poslu izvan svog. Smatram da ću ja najbolje pokazati svoje torbe jer ja ih živim i nosim sa strašću i ljubavlju.
Chic IB torbe su za žene sa stavom, ostvarene i koje vole sebe. Ne boje se uhvatiti u koštac sa nikakvim izazovom, pojasnila je Ivana razloge takve svoje odluke za ovu kampanju koja je pomalo i osobnog karaktera.
Uostalom, kako kaže, moda nema granica, žene žele izgledati drukčije i biti primijećene. A Ivana radi lokalno, ali razmišlja globalno.
– Za ovu kolekciju izabrala sam ugaslije boje, ali za svaki model torbe možete birati boju koja vama odgovara, novost je koju nam je najavila ova dizajnerica, a čije su sve torbe „planule” među pripadnicama ljepšeg spola, neovisno o dobi, već kod prve pojave na tržištu.
I dalje u svom radu koristi isti materijal, a to je brodski skaj koji se koristi u nautičkoj industriji jer je jako čvrst i otporan na sunce i vodu.
– Znaju klijentice u šali reći “nikako se poderati ove tvoje torbe” – smije se Ivana.
Svaka je torba ručni rad kojeg sama izrađuje od ideje do krajnjeg proizvoda, dakle vlastitim rukama, uz pomoć mašina i alata.
– Svaka Chic-ica, kako ih od milja zovem, se tako izrađuje. Prvo nacrtam skicu, pa skrojim, pa sašijem probni model i tek onda kada imam svoju zamisao u ruci tj. gotov proizvod, torba kreće u prodaju, pojašnjava autorica svoj stvaralački proces.