Dodjelom nagrada i koncertom grupe Dječaci na Tvrđavi Gripe završio je prvi Split spot festival. Glavnu nagradu, za najbolji spot, po odluci tročlanog žirija (Toni Volarić, Veljko Popović i Mirko Pivčević) osvojio je Toni Huml za spot za pjesmu “Kažu” Dubioze Kolektiv. Nagrada debitantu pripala je Rudnik filmu za pjesmu “Dinamida” crnogorskog hip hop dua Who See, a posebno priznanje dobila je Marcella Zanki za spot pjesme “Mlada” projekta Ide Prester – Frau Casio.
Nagrada publike, pak, pripala je Skalpel kolektivu za spot Thompsonove pjesme “Nema predaje“. Njihov spot prikupio je najviše glasova na službenoj Facebook stranici Split spot festivala.
Split spot festival počeo je u subotu, 31. svibnja, u podne u Etnografskom muzeju i hotelu Vestibul, izlaganjem opreme za snimanje spotova, gdje je dojmljivo predavanje okupljenim redateljima održao Senad Galijašević – Senna M, dance zvijezda devedesetih, a danas vlasnik tvrtke za proizvodnju video opreme. Nakon toga organiziran je okrugli stol na temu “Financiranje glazbenih spotova”, a osim redatelja čija su djela ušla u finale Split spot festivala i članova Kino kluba Split, sugovornici su bili Toni Volarić – direktor programa CMC televizije, Ilija Brajković – stručnjak za komunikaciju na društvenim mrežama, Toni Kesić – glazbenik, radijski urednik i voditelj, Zondo – član grupe Dječaci i diplomant UMAS-a, Milan Latković – direktor Split spot festivala i već spomenuti Senna M.
Istu večer, na Tvrđavi Gripe, na filmskom je platnu prikazano trideset spotova koji su ušli u finale prvog Split spot festivala između više od dvjesto prijavljenih radova. Potom su voditelj Stipe Radoja i članovi žirija Toni Volarić i Veljko Popović otkrili imena dobitnika nagrada, nakon čega je uslijedio koncert grupe Dječaci. Organizatori su se zahvalili Gradu Splitu i Ministarstvu kulture RH kao glavnim pokroviteljima, te splitskom FESB-u gdje su uz pomoć 3d printera napravljene statue za pobjednike.